Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 65503 kertaa)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #45 : 21.07.2011, 15:40 »
"kaikki käy kun on hiivaa" sanonnan luoja ei varmaankaan tarkoittanut oheisella "sloganilla" kaksjalkaisia?
 >:D

Verna

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #46 : 21.07.2011, 15:49 »
Miehen tuunaama Lada sai meillä oikein nimenkin, mutta en julkaise sitä täällä tai koko kylä tunnistaa :D Luonnetta sillä kyllä oli!

Mua ei oikeastaan töki deitti-ilmoissa ne ulkonäkövaatimukset, paitsi jos ne ovat ilmoituksen ainoa sisältö. Jos joku etsii E-kupin rintoja ja vaatekokoa 38, mitään muuta mainitsematta, tulee väkisinkin fiilis, että siinä etsitään esinettä. Ei haittaa, vaikka kyse olisikin seksuaalisesta kiinnostuksesta isoihin rintoihin ja hoikkuuteen. Mutta jos ja kun etsitään myös ihmissuhdetta (jollainen sessiosuhdekin on, vaikka se voi hyvin lyhyt ollakin) olisi minusta jotenkin miellyttävämpää, jos ilmoituksessa kävisi edes sivulauseessa ilmi, millaista ihmistä etsitään. Vaatekoko tai tietty hiusten väri ei kai vielä kesää tee?

Huntress

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #47 : 21.07.2011, 23:31 »
fetismin kohde on pitkät vaaleat hiukset, isot nännit, hoikka vyötärö tai kauniit varpaat on ihminen pinnallinen idiootti?

No nännikevennyksessä huvittavaa oli lähinnä se, ettei mies suostunut tajuamaan, että kaikkea saa haluta, mutta kaikki ei ole mahdollista todellisessa elämässä. Kokenutta neitsyttä tai joulupukkia keijunsiivillä ei ole olemassakaan. Hoikkia blondeja isoilla rinnoilla löytyy kuitenkin jonkin verran jos sellaisen haluaa, mutta jos yrittää taistella luonnonlakeja vastaan, saa valmistautua olemaan yksin aika pitkään.

Minähän siis en dissaa isoja esillä olevia nännejä ollenkaan, jos jollekulle jäi sellainen fiilis. Tässä silmäniloa isoista fettaroiville: http://www.cosmeticsurgeryofboston.com/Nipple%20Prominence%20Breast%20Feeding%20Reduction%20Inversion%20Smaller.shtml ja tässä niille, jotka hyväksyvät myös pienet ja hailakat.. ;D http://en.wikipedia.org/wiki/File:Female_Areola.jpg

Sivuhuomautuksena ensimmäisestä linkistä: se mikä ehkä omistajaansa inhottaa, se jotain toista kiihottaa....

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #48 : 21.07.2011, 23:37 »
fetismin kohde on pitkät vaaleat hiukset, isot nännit, hoikka vyötärö tai kauniit varpaat on ihminen pinnallinen idiootti?

No nännikevennyksessä huvittavaa oli lähinnä se, ettei mies suostunut tajuamaan, että kaikkea saa haluta, mutta kaikki ei ole mahdollista todellisessa elämässä. Kokenutta neitsyttä tai joulupukkia keijunsiivillä ei ole olemassakaan. Hoikkia blondeja isoilla rinnoilla löytyy kuitenkin jonkin verran jos sellaisen haluaa, mutta jos yrittää taistella luonnonlakeja vastaan, saa valmistautua olemaan yksin aika pitkään.

Minähän siis en dissaa isoja esillä olevia nännejä ollenkaan, jos jollekulle jäi sellainen fiilis. Tässä silmäniloa isoista fettaroiville: http://www.cosmeticsurgeryofboston.com/Nipple%20Prominence%20Breast%20Feeding%20Reduction%20Inversion%20Smaller.shtml ja tässä niille, jotka hyväksyvät myös pienet ja hailakat.. ;D http://en.wikipedia.org/wiki/File:Female_Areola.jpg

Sivuhuomautuksena ensimmäisestä linkistä: se mikä ehkä omistajaansa inhottaa, se jotain toista kiihottaa....


hei, kyllä se joulupukin pitää olla helkutin kevyt ja keijusiipinen että pystyy niitä savupiippuja meneen edes takas...

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #49 : 22.07.2011, 06:11 »
Mitä sillä ladalla tekee kun julkisillakin pääsee,tai polkupyörällä tai kävellen ferraria voi olla hauska katsoa,mutta epäkäytännölinen se suomenoloissa on,noista vaatimuksista vielä pitkäänhän työpaikka ilmoituksissa on haettu,alle 30v 5 kieltä sujvastipuhuvaa yli 20v kokemusta omaavaa yms vaikka loulta paikka olisi sitten laivan siivooja,pitäsikö suhtautua kuten noihin jos joku hakee urheilullista ok pelasin 10 vuotiaana potkupalloa 15v olin ikäkauden paras keihäänheittäjä armeeja aikaan olin vielä huippukunnossa,ei kai tarvitse mainita että en enää ole sitä. kuulema noihin työpaikkoihinkin otetaan tyyppejä, jotka ei täytä 1 kriteeriä kun vaan kestää pokkaa tulla paikalle. vanha maalais sananlasku kyllä vakka kantensa löytää sopisi loppu kevennykseksi.

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #50 : 22.07.2011, 09:29 »
Kun sisällölliset arvot eivät korostu niin ulkokultaisuus lisääntyy. Mutta onneksi se on valintakysymys, kumpaa arvostaa enemmän.

Queena

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #51 : 22.07.2011, 16:05 »

Nick

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #52 : 22.07.2011, 16:56 »
Kun sisällölliset arvot eivät korostu niin ulkokultaisuus lisääntyy. Mutta onneksi se on valintakysymys, kumpaa arvostaa enemmän.

Onneksi on meitä nirppanokkia jotka halutaan kummatkin samassa paketissa  8) Vähän niin kuin me itsekin olemme.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #53 : 23.07.2011, 12:05 »
Maan vetovoima alkaa viedä kohdallani jo voiton viehätysvoimasta, mutta en ole silti huolissani tuosta kelpaamisesta. On ihminen sitten laiha tai lihava, niin ratkaisevaa on se, kuinka hän kantaa itsensä. Toisin sanoen: onko sinut kroppansa kanssa. Mitä enemmän tulee ikää niin sitä helpompaa on ymmärtää, ettei täydellistä naista (eikä miestä) ole olemassakaan.

Kuka sitten kelpaa subiksi? Sen määrittely on helppoa, koska minulla on vain sessio-subeja. Jakaisin heidät kahteen ryhmään:

tekniikkapainotteisiin sessioihin, joissa testaillaan sidontatapoja, välineitä ja kivun tuottamista, en aseta ulkonäkövaatimuksia. Niihin ei minun puoleltani liity seksuaalista viritystä vaan kyse on uusien asioiden oppimisesta. Tärkeintä toisessa osapuolessa on asenne ja hyvät hermot. Tekniikkasessiohin (jos niitä nyt voi sessioiksi kutsua) en välttämättä esim. pukeudu erityisesti, vaatteiden mukavuus on silloin olennaista helpon liikkumisen kannalta.

Jos taas haen sessiosta omaa huvia ja haluan jakaa fetissini toisen kanssa, ulkonäöllä ja asuilla on suuri merkitys. Sanoisiko noita vaikka nautintosessioiksi, niihin kun liittyy paljon koskettelua ja fyysistä kontaktia, välineitä ei juurikaan. Silloin subin täytyy olla ulkoisesti sellainen, ettei hänestä malta pitää näppejään irti. Mieltymykset ovat tietysti toinen tärkeä asia ulkonäön lisäksi, silloin kumpikin yleensä saa sitä mitä haluaa.

Asenne on tähän saakka ollut kaikilla kohdillaan, keiden kanssa on päädytty yleensäkään minkäänlaiseen sessioon.

Luulenpa, että me ulkonäkökeskeiset ja pinnalliset ihmiset kyllä löydämme leikkikaverimme toisista samanlaisista ja syvällisemmät ihmiset löytävät omansa eikä ulkonäköasioista tarvitse oikeasti ottaa paineita  :)




siivooja_m

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #54 : 23.07.2011, 20:05 »
No jos on ulkokultainen ja ei ihan oikeanlaatuinen ihminen niin voi olla melkoisen vaikeaa nuo deittihommat C:-) Itselläni ei ole oikeastaan minkäänlaisia vaatimuksia ulkonäön suhteen ja ei ole pätkänkään väliä minkälainen ja kuotoinen ihminen on. >:( Ainut mikä merkitsee on se, että tulee toisen kanssa toimeen ja homma pelaa. Ei kai siihen mikään ulkonäköjutut voi vaikuttaa kun joillan narsisti ihmisillä ja sellaisilla joilla ei ole eläm'änokemusta ja näkemystä asiassa. :P
Minä ainakin haluan tutustua itse ihmiseen en ulkokullattuun kuoreen ja onhan tuolla aikaisemmin ju muutama sellainen ihana asiasta jo kommentoinutki :love:

Mari

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #55 : 25.07.2011, 15:23 »
Itsestäänhän se on kiinni, kuka kelpaa minulle, eikä kenelle minä kelpaan. Vähän asennetta peliin. Ja jos ei kelpaa toiselle, niin onko se sitten minulta pois vai häneltä. Jnejne... :)) Kukin tyylillään ja onko nyt sitten kenenkään tyyli  keltään pois?

cnc

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #56 : 31.07.2011, 00:23 »
Kinkynaisilla kai voi deittipalstoilla ollaki ongelmia. Muuten vähän huvitti tuo, että vastauksia ei tulisi. Itse miehenä olen tehnyt aikoinaan lukuisia deitti-ilmoja erinäisille palstoille. Ja ne pari vastausta, jotka sai, olivat tyylillä - "En etsi tällä hetkellä mitään, mutta tosi kiva ilmo sulla". Normipalstalle kun ilmon laittaa, niin eiköhän sieltä sadan vastaajan joukosta joku löydy, jossa on potentiaalia edes.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #57 : 31.07.2011, 09:57 »
Kinkynaisilla kai voi deittipalstoilla ollaki ongelmia. Muuten vähän huvitti tuo, että vastauksia ei tulisi. Itse miehenä olen tehnyt aikoinaan lukuisia deitti-ilmoja erinäisille palstoille. Ja ne pari vastausta, jotka sai, olivat tyylillä - "En etsi tällä hetkellä mitään, mutta tosi kiva ilmo sulla". Normipalstalle kun ilmon laittaa, niin eiköhän sieltä sadan vastaajan joukosta joku löydy, jossa on potentiaalia edes.

Pakko kyllä tähän välikommentoida että jos laitan deitti-ilmon "45-v nainen hakee seuraa" saan muutaman vastauksen mutta jos laitan ilmon " alistuva 45v-nainen hakee seuraa", sähköposti on täynnä kiinnostuneita....se on tietenkin eri juttu minkälaista ja miten kinkyä...nimittäin kokemusta on vain ihan tavallisilta deittisivustoilta. Varsinkin n.30v nuoretmiehet, joita aihe kiinnostaa, ovat perin aktiivisia ja sinnikkäitä  :))..

Koo

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #58 : 31.07.2011, 10:16 »
Mainitsin jo aikaisemmin etten ole deitti-ilmoa ikinä tehnyt, no tarkoitin kinkypuolta, ihan normisivustolle olen tehnyt reilu vuosi sitten yhden ilmon kerran, laitoin sen puolen yön aikaan ja seuraavana aamuna kymmenen aikaan kun avasin sähköpostini oli vastauksia tullut 184.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #59 : 26.08.2011, 19:30 »
Kinkynaisilla kai voi deittipalstoilla ollaki ongelmia. Muuten vähän huvitti tuo, että vastauksia ei tulisi. Itse miehenä olen tehnyt aikoinaan lukuisia deitti-ilmoja erinäisille palstoille. Ja ne pari vastausta, jotka sai, olivat tyylillä - "En etsi tällä hetkellä mitään, mutta tosi kiva ilmo sulla". Normipalstalle kun ilmon laittaa, niin eiköhän sieltä sadan vastaajan joukosta joku löydy, jossa on potentiaalia edes.

Pakko kyllä tähän välikommentoida että jos laitan deitti-ilmon "45-v nainen hakee seuraa" saan muutaman vastauksen mutta jos laitan ilmon " alistuva 45v-nainen hakee seuraa", sähköposti on täynnä kiinnostuneita....se on tietenkin eri juttu minkälaista ja miten kinkyä...nimittäin kokemusta on vain ihan tavallisilta deittisivustoilta. Varsinkin n.30v nuoretmiehet, joita aihe kiinnostaa, ovat perin aktiivisia ja sinnikkäitä  :))..

Toisaalta Kun ihmiset keksivät sinusta jonkun asian josta tietävät sinun olevan siinä hyvä, tai josta olet varmasti mielissäsi kun sinua kehutaan niin monet myös tekevät sen. Eli kinky-bileissä ihmiset ovat yleensä mielissään, kun heidän erikoista tai rohkeaa asuaan kehutaan. Se sitten myös helppo tapa aloittaa tutustuminen yleensäkin.

Niin kuin vaikka tämä 70 vuotias on ilmeisesti hyvä jossakin asiassa.
Lainaus
Brittiläistä Ruth Flowersia ei ikä paina. Teräsmuori tekee täysillä dj-keikkaa tanssiklubeilla ympäri maailmaa.
http://www.studio55.fi/irtiarjesta/artikkeli.shtml/1375324/--vuotiaan-dj-mamy-rockin-hurja-tyyli--katso-kuvat
Ja ne kolmekymppiset ovat edelleen innoissaan hänen seurastaan.
http://www.myspace.com/ruthflowers/photos/37251290#{%22ImageId%22%3A37251387}

Yksi tuttu yli 40 vuotias pariskunta kertoi että saavat normaalisti olla itsekseen normi yökerhossa, mutta kerran kun pukeutuivat Marilyn Monroeksi ja Elvikseksi niin, 20vuotiaat olivat aivan innoissaan ja maksoivat sisäänpääsynkin heidän puolestaan.