11
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)
« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:47 »Lähikuva remmistä ja vyöruuveista.
|
11
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:47 »Lähikuva remmistä ja vyöruuveista.
12
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:46 »Leuan alta menevät remmit.
13
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:45 »Remmi, johon kiinnitetään suupallo.
14
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:43 »Valjas sivusta ja kolmipäinen solki, johon valjaan leveämmät remmit kiinnitetään. Tämä solki tulee takaraivon puolelle.
15
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:43 »Lisää kuvia. Tiedostojen koon rajoituksen takia näitä tulee yksi kerrallaan.
16
Narikka / Vs: Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:41 »Ensiksi esittelyssä on uniikki aidosta nahasta valmistettu suupallovaljas suun peittävällä paneelilla. Tämän olen itse suunnitellut ja teettänyt suutarilla – toista tällaista ei maailmasta löydy. Valjas on jykevä, kovaa tekoa ja todella näyttävä. Nahkaremmit ovat kiinnitetty toisiinsa sileillä metallisilla niiteillä, ja sivuilla kulkee koristeompeleet.
Valjaassa on useampi säätökohta: takana kolme, sivuilla kaksi ja lisäksi leuan alta kulkee kaksi ohuempaa remmiä. Ne eivät kuitenkaan perinteiseen tapaan kiinnity niskan taakse, vaan kulkevat ristiin leuan alta ja kiinnittyvät suunnilleen korvien eteen. Näin ollen ne eivät paina käyttäjän kaulaa, mutta varmistavat valjaan pysymisen paikallaan. Kumpikin remmi kiinnitetään vyöruuvilla ja niissä on useita reikiä, joten niiden kireyttä voi säätää käyttäjän mittojen mukaan. Valjaan sivussa olevat leveämmät remmit varmistavat, että valjas ei liu'u sivusuunnassa pois paikoiltaan. Näitä kiristetään perinteisellä soljella. Sama pätee valjaan takana oleviin kiinnikkeisiin. Toisena erikoisuutena valjaassa on mahdollisuus irrottaa suupallo ja vaihtaa tilalle esimerkiksi eri kokoisia palloja. Paneelin takana on siis ohut remmi, johon pallo asetetaan. Remmi on kiinni vyöruuveilla, joten se irtoaa ja samalla tavalla kuin leuan alta menevät kapeammat remmit. Valjaan mukana ei valitettavasti tule suupalloa, mutta voin suositella hyvää myyntisivua, josta saa niin kovia kuin pehmeitä palloja monessa eri koossa. Valjas on suomalaista käsityötä ja ainoa malliaan. Hintapyyntöni valjaasta on 150 euroa. 17
Narikka / Myynnissä kaksi suupallovaljasta (aitoa nahkaa oleva ja PVC-muovinen)« Uusin viesti kirjoittanut Straffväsendet 26.06.2026, 20:36 »Myynnissä on kaksi suupallovaljasta. Nouto on mahdollista Tampereelta tai Helsingin keskustan lähialueilta menojeni mukaan. Postitus on myös vaihtoehto.
18
Lounge / Vs: Tuomitsetko jonkin seksuaalisuuden muodon, vaikka se ei ole laiton?« Uusin viesti kirjoittanut Bi-orja84m 26.06.2026, 18:17 »Edelleen järkevien aikuisten väliset suostumukselliset ihmissuhteet ovat valideja eikä niiden legitimiteetti katoa, mutta kyse on tuolloin aivan erilaisesta tavasta käsittää maailma kuin tilanteissa, joissa seksuaalisuuden harjoittaminen samankaltaisilla tavoilla kääntyy kaltoinkohtelun tai muun haitallisen toiminnan puolelle.Onko yleisempää, että mies kokee häpeälliseksi tai nöyryyttäväksi naiseksi pukeutumisen kuin nainen mieheksi pukeutumisen? Jos on, millä logiikalla tämä ilmiö erotetaan yleisen tasa-arvopuheen ja -toiminnan ulkopuolelle? Mä näen koko bdsm touhun aika vahvasti menevän niin, että suhteet joissa mies alistuu ja nainen dominoi = sukupuoliroolien kääntämistä toisinpäin. Suhteet joissa nainen alistuu ja mies dominoi = sukupuoliroolituksen korostaminen. Naiseksi pukeutuvia miehiä on moneen junaan. Osalle se on oma identiteetti ja seksuaalinen sukupuoli, ja asiaan ei liity millään tavalla kinky juttuihin tai tunne olla nöyryytetty tai naurunalainen ... vaan päinvastoin! Osalle se toki on vahvasti nöyryyttämistä, jossa ideana on miehisyyden tunteen poistamista/taukoa omasta arkisesta egosta. Sen idea monella on varmaan vapauttaa, rentouttaa ja syventää sitä tunnetta olla alistuva D henkilön edessä. Onko se sitten isossa kuvassa naiseutta jotenkin alentavaa toimintaa, tai pitäisikö kukkahattutätien ja äärifeministien kapinoida ja kivittää kaikki miehet tässäkin asiassa ja passittaa vankilaan? Niin mulle suoraan sanottuna ihan v*ttun sama. Faktana kuitenkin itse pidän sitä, että miehisyyteen ja maskuliinisuuteen liitetään aktiivisuus, tavoitteellisuus, riskienotto, päättelykyky, suojelevaisuus, tunnerohkeus, voimakkuus jne. nämä luovat miehestä yhteiskunnan silmissä johtajan. Naiseuteen ja femiinisyyteen liitetään enemmän hoivaa, yhteisyllisyyttä, tunneälyä, ilmaisua, positiivisuutta, luovuutta jne. asioita joita ilman maailma ei toimisi tai se olisi vähintään hyvin kylmä paikka, mutta nämä ovat enemmän yhteiskunnan silmissä passiivisia asioita kun johtavia. On mielestäni täysin normaalia, että jotkus miehet haluavat riisua sen johtaja haarniskan toisinaan pois harteiltaan. Ja osa tekee sen seksuaalisuuden kautta alistumalla tai pukeutumalla naiseksi tai kumpaakin. Tämä ei tarkoita että aito naiseus olisi alempi arvoisempaa, heikkoa tai häpäisevää. Lisäksi pitää muistaa, että bdsm jutuissa nämä asiat menee monesti sinne "yli feminisointiin" puolelle, ja bdsm on vain vapauttava seksuaalinen leikki jossa voidaan sovituissa rajoissa käsitellä tätä asiaa, se ei kuvaa todellisia arvoja miesten ja naisten kesken yhteiskunnassa. Lisään vielä sen, että naisten bleiserit ja jakut on suoraan haettu miesten pukeutumisesta, kuten varmasti kaikki tietää. Työelämässä toki näitä asuja käytetään tuomaan ulkoiseen olemukseen asiantuntevuutta, luotettavuutta, vastuullisuutta, johtajuutta jne. eli maskuliinisia piirteitä. Ja tämä on täysin jokapäiväinen katu ilmiö. 19
Miitit / Vantaan biitsimiitti 30.6 klo 18« Uusin viesti kirjoittanut vanDaali 26.06.2026, 14:37 »Tiistaille ennusteessa aurinkoa ja +25° lämmintä, käytetään tilaisyys hyödyksi eli
BIITSIMIITTI vetokannaksen uimapaikka Kaivokselassa Vantaanlaaksontie 3. Voi joko käydä lammessa polskimassa tai pitää muuten vaan piknikkiä tai oleilua rannan puolella. Viltti, juomaa, purtavaa, aurinkosuoja mukaan sekä uima-asu jos haluaa polskimaan. Pehmokuha porukan merkkinä. Alueella on jäätelökioski ja wc:t. Lisäpysäköintipaikkoja Vantaanlaaksontie 5. 20
Kysy ja vastaa / Vs: Onko olemassa sellaista kuin punishment?« Uusin viesti kirjoittanut mies780 26.06.2026, 12:35 »Niin se epämieluinen tunne on sillon se mitä tavoittelee, ja se on
Jollain tavoin tyydyttävä, jota haluaa kokea, lisää ja uudestaan. Mutta esim . Jos sakkojen sijaan olisi fyysinen rangaistus raippaa X määrä iskuja. Ja niitä ei sillon valita. Se täysin eri tilanne. Kuin se että parisuhteessa sovitusti ojennetaan piiskaamalla Missä turvasana ja niin halutessaan keskeyttää piiskaus. Ja vaikkakin voi tuntea epämiellytävänä sillä hetkellä, kuitenkin Haluttua kipua. |