Oma periaatteeni on, että harmittomia asioita ei pidä tuomita ainakaan ymmärtämättä niitä ensin. Näin etenkin Priden aikaan sitä näkee paljon tuomitsemista pelkän hyvin pintapuolisen tarkastelun pohjalta, ja pyrin visusti varomaan itse lankeamista tällaiseen toimintaan.
Itse en ymmärrä läheskään kaikkia mieltymyksiä, enkä ymmärrä miksi se olisi tarpeellista, tai olisiko se edes mahdollista. Täysivaltaiset ja -ikäiset ihmiset saavat lähtökohtaisesti kuitenkin puolestani touhuta keskenään yhteisellä suostumuksella mitä haluavat.
En myöskään oleta kaikkien ymmärtävän minun viehtymyksiäni, ja minulle riittää kunhan saan olla sellainen kuin olen, ilman sormen heristelyä tai muuta sen suuntaista.