Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelumaster  (Luettu 16021 kertaa)

balthazar

  • Vieras
Asiakaspalvelumaster
« : 24.05.2015, 11:22 »
Hiljattain on ollut keskustelua "asiakaspalvelunaamasta", johon olen viitannut aiemmin elämässäni harrastamieni suhteiden ytheydessä. Elämässä, jossa oli vain luonnollinen marssijärjestys, kaikenmaailman hamsteri- ja submissiivisuuspelleilyn ulkopuolella.

Olen aina ollut kiinnostunut syistä ja seurauksista, siitä miten asiat toimivat. Näin on ollut myös naisten laita, tyylilleni uskollisena olen kerännyt elämäni aikana huomattavan määrän kokemusta siitä, miten erilaiset ihmiset saa nauttimaan erilaisilla tavoilla. Kumppaneita minulla luulisin olleen alle sadan, mutta siihen värikkääseen joukkoon mahtuu nimenomaan erilaisia kokemuksia, koskaan ei ole kohtuuttomasti kiinnostanut saman toistaminen odottaen erilaisia tuloksia. Tutkimusta siitä, millaisia fyysisiä ja psyykkisiä eroja eri ihmisillä on; mistä kukakin kiihottuu, miten saadaan joku keikkumaan nautinnon rajoilla, tiputettua reunan yli tahtonsa mukaan tai vain tulemaan oman tahtoni mukaisesti. Minulle seksi on näyttäytynyt tällaisena pelinä ihan viime aikoihin saakka. Jos asian haluaa niin ajatella, olen ollut pikkupojasta saakka trüe master, tosielämän dominantti makuuhuoneessa joka pitää huolen siitä, että oikeita kytkimiä napsutellaan oikealla hetkellä. Varsinaisia henkisiä tai fyysisiä rajoituksia on ollut oikeastaan aika vähän, vaikka asenteeni on ollut ulkoisesti naista kunnioittava ja tasa-arvoon tähtäävä, olen pitänyt tarkkaa huolta siitä että molempien nautinto on tiukasti omissa käsissäni.

Siksikin on ollut entistä hämmentävämpää tutustua D/s-maailmaan, jossa jokaisella on yksi, tai useampi "the juttu" jota pitää päästä harrastamaan huolimatta lopputuloksista. Submissiiviseksi itsensä luokittelevat ihmiset kun siis käytännössä tietyllä tapaa nakertavat totuttua valtaani pois, rajoittavat minua asettamalla viitekehyksiä ja vaivihkaisia vaateita sille, millaista on oikeanlainen alistuminen ja masterointi. Kaikilla tuntuu olevan kiveenhakattu käsitys siitä millaisiin ääriviivoihin itse kuuluvat, millaiset ääriviivat minun pitäisi täyttää, millainen kokonaisuus tässä pitäisi olla.

Kaikkien odotusten vastaisesti kuitenkin jonkinlainen uusi, elävä, hengittävä ja vapaa seksuaalisuus on löytänyt tiensä elämääni, opastanut minua ymmärrykseen siitä että nyt riittää, D/s ei ole vain yksi asia lisää tässä elämässä jota ajetaan. Enemmänkin näen kaikenlaisen pervoilun äärellä puuhastelevat ihmiset vaniljaisempina itseään pitäviä kanssaihmisiämme tiedostavampina olentoina. Jokainen on syystä tai toisesta, tavalla tai toisella joutunut miettimään seksuaalisuuttaan niin hyvässä kuin pahassa, asia jota väittäisin hyvin harvan "vaniljan" joutuvan miettimään, koska asiat loksahtavat paikalleen luonnostaan. On ollut vapauttavaa ymmärtää, että ihmisiin tutustuminen ei millään tavalla velvoita minua dominoimaan ketään tavalla, johon olen tottunut ennenkuin tiesin "todellisesta" pervoilusta tuon taivaallista. Voin tutustua ihmisiin vapaana seksuaalisuuden kahleista, jollaisina opin jo pitämään vastuutani niin toisen, kuin yhteisestäkin nautinnosta.

Tehkää siis toisenne jatkossakin onnellisiksi itsellenne sopivilla tavoilla. Nauttikaa itsestäne ja toisistanne, kuunnelkaa itseänne. Siellä asuu se oikea ja todellinen tapa nauttia ja rakastaa. Oma onnellisuus lähtee sisältäpäin, eikä sen jakamiseksi tarvitse tehdä kummoisia kommervenkkejä.


Sitä minä tässä vaan.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #1 : 24.05.2015, 12:26 »
Tasapainostahan tuossa on kyse, että osaa sopivassa suhteessa kuunnella omia ja kumppanin tarpeita. Vaikka olenkin suhteessamme se, joka asioista päättää ja määrää, kuuntelen ja seuraan silti herkällä korvalla pikkuiseni sanomisia sekä reaktioita. Aika pirun monta asiaa olisi jäänyt kokematta, jos olisin vain tvuemassuillut täysin oman pääni mukaan.

Seksi ja BDSM ovat minulle vuoropuhelua, jossa kumppanit etsivät yhteistä nautintoa. Joskus se tarkoittaa sitä, että otan haluamani kyselemättä, joskus taas sitä, että kysyn kumppanini toiveita ja keskityn toteuttamaan niitä. Usein molempia voi nähdä samassa sessiossa vuorottelemassa.

Ja sitten on toki kokeilua, jossa kaksi keltanokkaa aukoo molemmille uusia ovia tietämättä ollenkaan, mihin ovat menossa. Yhteinen matka ja tutkiminen on tärkeämpi kuin päämäärä, ja jos ei mitään muuta, niin noistakin on saatu irti hyviä nauruja semmoisessa "mitä vittua me oikein tehhään" -hengessä.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #2 : 24.05.2015, 15:11 »
Olipas tässä sitten mielenkiintoinen aihe. Itse jos leikin subia ja esitän niin sanottuja toiveita tai rajoituksia masterille, en tarkoita sitä millään pahalla. Tarkoitukseni nimenomaan on helpottaa Hänen työtään oppimaan minun käsittelyä nopeammin ja paremmin, siksi koenkin että "asettamalla viitekehyksiä" tekeväni masterille palveluksen.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #3 : 24.05.2015, 15:42 »
Olipas tässä sitten mielenkiintoinen aihe. Itse jos leikin subia ja esitän niin sanottuja toiveita tai rajoituksia masterille, en tarkoita sitä millään pahalla. Tarkoitukseni nimenomaan on helpottaa Hänen työtään oppimaan minun käsittelyä nopeammin ja paremmin, siksi koenkin että "asettamalla viitekehyksiä" tekeväni masterille palveluksen.

Mites kun se master siinä opettelee ja käsittelee, millaisia asioita itse työstät? Tuo kuulostaa nyt yksipuoliselta karkkikauppailulta, jossa alistuvana ilmoitat että näitä haluan ja odotat, että kumppani vääntää itsensä siihen muottiin. Minkälaisissa asioissa joustat, opettelet ja kehityt itse?

alice

Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #4 : 24.05.2015, 16:01 »
Olipas tässä sitten mielenkiintoinen aihe. Itse jos leikin subia ja esitän niin sanottuja toiveita tai rajoituksia masterille, en tarkoita sitä millään pahalla. Tarkoitukseni nimenomaan on helpottaa Hänen työtään oppimaan minun käsittelyä nopeammin ja paremmin, siksi koenkin että "asettamalla viitekehyksiä" tekeväni masterille palveluksen.

Mites kun se master siinä opettelee ja käsittelee, millaisia asioita itse työstät? Tuo kuulostaa nyt yksipuoliselta karkkikauppailulta, jossa alistuvana ilmoitat että näitä haluan ja odotat, että kumppani vääntää itsensä siihen muottiin. Minkälaisissa asioissa joustat, opettelet ja kehityt itse?

Eiköhän siinä joudu molemmat osapuolet opettelemaan toistensa mieltymyksiä ja käsittelyä, tässä nyt vaan sattui olemaan puhe näin päin. Oon aika samoilla linjoilla Heinäsen kanssa, että jos ihmisellä on tiettyjä mieltymyksiä tai rajoituksia, niin onhan niistä mielekästä jutella ja antaa jonkinlaista suuntaa ja viitekehystä sen sijaan, että toinen joutuisi alusta alkaen aivan hakuammunnalla etsimään toimivia juttuja. Olenhan mäkin esittänyt sulle paljonkin toiveita ja ehdotuksia ja ajatuksia, mutta käsittääkseni oot kokenut sen positiivisena eikä rajoittavana muottiin vääntämisenä. Tää on taas tää epämääräinen raja sen välillä, että tuntee omat mieltymyksensä ja keskustelee toiveistaan, tai että karkkikauppailee yksipuolisesti ja joustamatta :)

Musta tuntuu että me luettiin Heinäsen kirjoitusta nyt jotenkin aivan eri tavoin  :o

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #5 : 24.05.2015, 16:07 »
Musta tuntuu että me luettiin Heinäsen kirjoitusta nyt jotenkin aivan eri tavoin  :o

Niin taidettiin tehdä :D Luin uudestaan nuo pätkät ja jostain syystä päädyin provosoitumaan ihan liian helposti ja ilman syytä. Pitänee raportoida jos saan kiinni syistä.

Heitetään alkuun arvaus, että puhuin itse ensin molemmista suunnista ja sen perään vain toisesta puhuminen särähti korvaan. Ei ollut tosiaan tarkoitus lietsoa sotaa.

balthazar

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #6 : 24.05.2015, 19:33 »
Khyl, avoin kommunikaatio on kokonaan toinen asia, kuin rajojen ja reunaehtojen asettaminen. Äärilaidat on koluttu ja kultainen keskitie löydetty; ei ole tarkoitus (ainakaan minun tapauksessani) joutua arvailemaan tai tehdä tahtonsa mukaisesti toisen ajatuksista ja tunteista huolimatta, mutta kiveen hakattuja rooleja ei tarvitsisi tulla, kummaltakaan puolelta. Hyviä pointteja från allihopa. Toivottavasti keskiviikkona taas miitissä tavataan :)

Tuhmarouva

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #7 : 24.05.2015, 20:03 »
Kiitos aloituksesta. Olen aina miettinyt, että mitäs ne Masterit sit tekis, jos ei subeja ois... Siinähän sit heiluttelisivat kikkeleitään  :o

misuli_n

Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #8 : 24.05.2015, 21:22 »
Kiitos aloituksesta. Olen aina miettinyt, että mitäs ne Masterit sit tekis, jos ei subeja ois... Siinähän sit heiluttelisivat kikkeleitään  :o

hih  :D

balthazar

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #9 : 25.05.2015, 07:00 »
Kiitos aloituksesta. Olen aina miettinyt, että mitäs ne Masterit sit tekis, jos ei subeja ois... Siinähän sit heiluttelisivat kikkeleitään  :o
Öööh, sitähän me enimmäkseen. Vaikka on subejakin  :o

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #10 : 25.05.2015, 08:44 »
Itse olen kokemuksen kautta oppinut sen, että oma mielipiteeni on vain ehdotus, johon odotan toiselta puolelta vasta ehdotusta, jota hän ei oleta automaattisesti hyväksyttävän. Eli nämä ovat keskustelun lähtöpisteet, josta aletaan keskustelemaan. Tässä se että kumpikaan ei asia siirrä henkilökohtaiseksi on tärkeätä,  sillä asiat kinastelee ei ihmiset.

Tässä on juuri se millä irtautuu  palvelijan roolista, jolloin se mitä tehdään on kompromisseja, tälläinen toisaalta on monelle vaikea, sillä pitävät seksualisuuttaan jo valmiiksi olevana, jolloin unohtavat sen olevan paljolti vain nippu kokemuksia, jotka ovat joko positiivisia tai negatiivisia, jotka vielä ovat tietoisuuden mukaan vielä muuttuvia.

submit

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #11 : 25.05.2015, 09:15 »

Tässä on juuri se millä irtautuu  palvelijan roolista, jolloin se mitä tehdään on kompromisseja, tälläinen toisaalta on monelle vaikea, sillä pitävät seksualisuuttaan jo valmiiksi olevana, jolloin unohtavat sen olevan paljolti vain nippu kokemuksia, jotka ovat joko positiivisia tai negatiivisia, jotka vielä ovat tietoisuuden mukaan vielä muuttuvia.


Hyvin sanottu. Näinhän se on.

balthazar

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #12 : 25.05.2015, 09:32 »
Itse olen kokemuksen kautta oppinut sen, että oma mielipiteeni on vain ehdotus, johon odotan toiselta puolelta vasta ehdotusta, jota hän ei oleta automaattisesti hyväksyttävän. Eli nämä ovat keskustelun lähtöpisteet, josta aletaan keskustelemaan. Tässä se että kumpikaan ei asia siirrä henkilökohtaiseksi on tärkeätä, sillä asiat kinastelee ei ihmiset.
Tässäpä oikeastaan tiivistyi hienosti se olennainen; jos asioista pitää keskustella pikemminkin vastakkaisilta laidoilta kuin yhteisymmärryksessä, samalla rintamasuunnalla, niin miksi, oi miksi pitäisi jos ei halua?

Miksi kaikenlainen pervoilu tuntuu olevan juuri sitä argumentoivaa keskustelua siitä, mitä tässä nyt tehtäisiin, mikä tuntuisi kivalta ja mitä voisi kokeilla, vaikka lähtökohtaisesti vähän tuntuu valjulta? Mitä tahansa voi tapahtua aivan luonnostaan huolimatta siitä, kuinka lujaa ja kenelle on julistanut olevansa ja mitä.

Aiemmin olin ihminen, joka taipui henkisesti parisuhteessa loputtomalta tuntuvan ajan ja matkan katkeamispisteeseen saakka ja kompensoin sitä seksuaalisesti pitämällä ohjat raudanlujassa otteessa kaikissa suhteissani. Nyt kun alkaa näkyä valoa tunnelin päässä monellakin eri tavalla ja tasolla, niin en halua sen enempää suhteissa kuin seksuaalisuudessakaan asettaa itseäni, tai ketään muutakaan asemaan jossa pitäisi kulkea tai taipua suuntaan johon ei itse halua kasvaa. Kukaan ei ole sen arvoinen että itseään pitäisi ruveta muuttamaan, eikä kenenkään pitäisi kokea olevansa muuta kuin täydellinen sellaisena kuin on. Voi hyvinkin olla mahdollista, ettei sellaista suhdetta olekaan, mutta siinä tapauksessa elelen mielummin yksikseni ja pidän omanlaiseni ihmiset ystävinä hakien nautintoa asioista joissa ei tarvitse miettiä keneen sattuu ja kuinka paljon.

Muoks: Ennenkaikkea se oma argumentointi, itselleen asioiden perustelu ja puhuminen hyväksi on aivan omalla vastuulla huomata.

Toinenhan kun ei, hamsteriuden tasosta huolimatta, osaa lukea ajatuksia.

catzkiss

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 196
  • -suburban object-
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #13 : 25.05.2015, 12:58 »


Toinenhan kun ei, hamsteriuden tasosta huolimatta, osaa lukea ajatuksia.

Miksei muka osaa? Hamstereiden pitää osata kaikki!   >:D
Hitto, kun en osaa pukea sanoiksi sitä, miten ihmettelen, miksi dominoivien edes pitää toteuttaa subien toivelahjasävellistaa. Eiks subin pitäisi olla niin fiksu, että etsii parikseen sellaisen dominoivan ihmisen, jonka kanssa halut kohtaavat, eikä niin, että odottaa toisen muuttuvan palvelurobotiksi.
Emmä ainaskaan syty, jos huomaan, että dominoiva tekee jotain juttuja vain siksi, että minä haluan. Sytyn, jos huomaan dominoivan haluavan minua... eiku siis tekevän mitä haluaa :D

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #14 : 25.05.2015, 13:16 »
Itse olen kokemuksen kautta oppinut sen, että oma mielipiteeni on vain ehdotus, johon odotan toiselta puolelta vasta ehdotusta, jota hän ei oleta automaattisesti hyväksyttävän. Eli nämä ovat keskustelun lähtöpisteet, josta aletaan keskustelemaan. Tässä se että kumpikaan ei asia siirrä henkilökohtaiseksi on tärkeätä, sillä asiat kinastelee ei ihmiset.
Tässäpä oikeastaan tiivistyi hienosti se olennainen; jos asioista pitää keskustella pikemminkin vastakkaisilta laidoilta kuin yhteisymmärryksessä, samalla rintamasuunnalla, niin miksi, oi miksi pitäisi jos ei halua?

Miksi kaikenlainen pervoilu tuntuu olevan juuri sitä argumentoivaa keskustelua siitä, mitä tässä nyt tehtäisiin, mikä tuntuisi kivalta ja mitä voisi kokeilla, vaikka lähtökohtaisesti vähän tuntuu valjulta? Mitä tahansa voi tapahtua aivan luonnostaan huolimatta siitä, kuinka lujaa ja kenelle on julistanut olevansa ja mitä.

Aiemmin olin ihminen, joka taipui henkisesti parisuhteessa loputtomalta tuntuvan ajan ja matkan katkeamispisteeseen saakka ja kompensoin sitä seksuaalisesti pitämällä ohjat raudanlujassa otteessa kaikissa suhteissani. Nyt kun alkaa näkyä valoa tunnelin päässä monellakin eri tavalla ja tasolla, niin en halua sen enempää suhteissa kuin seksuaalisuudessakaan asettaa itseäni, tai ketään muutakaan asemaan jossa pitäisi kulkea tai taipua suuntaan johon ei itse halua kasvaa. Kukaan ei ole sen arvoinen että itseään pitäisi ruveta muuttamaan, eikä kenenkään pitäisi kokea olevansa muuta kuin täydellinen sellaisena kuin on. Voi hyvinkin olla mahdollista, ettei sellaista suhdetta olekaan, mutta siinä tapauksessa elelen mielummin yksikseni ja pidän omanlaiseni ihmiset ystävinä hakien nautintoa asioista joissa ei tarvitse miettiä keneen sattuu ja kuinka paljon.

Muoks: Ennenkaikkea se oma argumentointi, itselleen asioiden perustelu ja puhuminen hyväksi on aivan omalla vastuulla huomata.

Toinenhan kun ei, hamsteriuden tasosta huolimatta, osaa lukea ajatuksia.
Eikö ole kumma mitä elämänkokemus teke, eli joskus oli vain tarve toteuttaa asioita. Mutta nytten se ei riitä, vaan sisältöä pitää olla paljon enemmän. Jolloin se että toisesta on keskustelemaan on kummasti yksi arvo joka korostuu. Sillä varsin yleistä on tämä jossa on itselle annettu jokin arvo (subi, Domina tai Master), mutta ei ymmärretä sitä että tämän antaa toinen henkilö, jolloin näiden kanssa on myös mahdotonta käydä asiasta keskustelua, sillä he eivät kuuntele sitä millainen on toisen mielestä kyseinen arvo.