Kirjoittaja Aihe: Sinkku Karkkikaupassa  (Luettu 18230 kertaa)

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #30 : 16.10.2016, 19:45 »
Mä en varmaan koskaan tule olemaan "perinteisessä" parisuhteessa. Mutta vähemmänkin perinteiseen pätee seuraavat:

-Älykkyys, monella eri tapaa. Ihmisen pitää tietää asioista, pitää olla halua ottaa selvää asioista joista ei tiedä, täytyy pystyä keskustelemaan ja väittelemään toista kunnioittaen.
-Humaani elämänkatsomus. Inhimillisyys, tasa-arvo, vapaus, elämän kunnioittaminen, oikeudenmukaisuus ovat tärkeitä arvoja.

Siinä se.  :)

MariaAndromeda

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #31 : 16.10.2016, 21:00 »
Koska älyttömän hyvä tyyppi on jo löydetty ja naitu, suhteen ulkopuoliselle leikkiseuralle voi olla vähän erilaisia toiveita kuin aviopuolisolle. Näillä pääsisi hyvin alkuun:

- iso, vahva ja sadistinen D-mies
- fiksu, normielämässä kohtelias ja hyvätapainen sekä vähintään kohtuullisen siisti
- ei pelkää mua
- avoin polysuhteelle ja ymmärtää ja hyväksyy, etten ole jättämässä miestäni ja perhettäni hänen vuokseen
- hyvä fyysisessä kamppailussa/tappelussa/itsepuolustuksessa, ja nauttii näiden(kin) taitojensa käyttämisestä mun alistamiseksi
- kinkynä kokenut, tietää mistä tykkää (mm. satuttaminen ja nöryyttäminen, ei niinkään sitominen) ja kuinka leikit pidetään turvallisina
- korkea libido, tykkää ja haluaa seksiä paljon
- saa mut tottelemaan ja haluamaan sitä

Ikä, ulkonäkö ja sosioekonominen asema on yllättävän toisarvoisia asioita näiden rinnalla.

Chienne

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Pohojosen tyär
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #32 : 17.10.2016, 17:16 »
Tämäpä olikin kiva karkkikauppa! Melkein top 10 on niin lyhyt, ettei nirsoksi voi syyttää, eikä sisällä niitä itsestään selvyyksiä.  ;D

1. Vapaa,
olemaan kanssani.
2. Itsenäinen varustettuna hyvällä elämänhallinnalla,
kui minäkin.
3. Sanansa mittainen mies,
lupaa(n) vain sen mitä luvata voi.
4. Uteliaisuus elämään,
valmistumispäivä sitten haudassa.
5. Matkustava,
maailma on meitä varten.
6. Hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin,
koska voi.
7. Motoristi,
koska surinasussu.
8. Musiikkifani,
kesä/festit, talvi/keikat
9. Vähintään 180cm pitkä,
:love:

Najwa

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #33 : 17.10.2016, 22:52 »
MariaAndromedan kanssa samalla teemalla toivelistan kanssa eli avioliiton rinnalle toinen suhde. 
Dominoivien ominaisuuksien lisäksi hän

- nauttii sanallisesta painista ja mieluiten päihittää siinä. Lisäksi osaa keskustella, silleen ihan oikeesti ja jaksaa välillä parantaa maailmaa aamun pikkutunneille  :)
- on valmis suhteeseen vaikka se ei tarkoittaisi yhteistä arkea
- tuntee itsensä ja on sinut itsensä kanssa
- avoin kokeilemaan uutta
- ei odota miellyttämistä vaan saa minut haluamaan totella
- pystyy myös ottamaan lempeän ja turvallisen opastajan roolin
- tykkää viestitellä  :love: tai viestittelee ihan vaan sen takia, että mä tykkään
- sellaista alkukantaista kemiaa. Ei haittaa yhtään jos koskettaessa tai suudellessa menee varpaat kippuralle
- viihtyy merellä

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #34 : 19.10.2016, 21:45 »
1. Olet avoin keskustelulle, sillä itse olen hyvin vaativaa keskusteluseuraa.
2. Viihdyt luonnossa, jossa ihan vaan kauniin kosken ihannointi on parasta mitä voi olla tai nuotion liekkien loimu, jotka kummatkin tuovat rauhan tunteen sinuun.
3. Arvostat ruokaa kulttuurina ,  jossa eri kulttuurit avautuvat mausteiden eri yhdisteitä.
4. Seksuaalisuus on sinulle avoin matka, jossa kokemukset ruokkivat sinua oppimaan enemmän itsestäsi.
5. Olet hoitanut jo oman osan lisääntymisestä, joten kummatkin voidaan olla tältä osalta ilman tätä tarvetta.
6. Olet aikuinen henkisesti, jolloin tiedät että elämä ei aina ole vain ihanaa, sekä sen että vuorovaikutus on kumpaakin koskevaa.
7. Sinulle on lapset aina niitä jotka menee edelle omien tarpeiden,  jolloin ymmärrät myös sen toiselta.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2016, 22:28 kirjoittanut Guide-Master »

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #35 : 13.01.2019, 12:26 »
No uu, mikä ketju :D

1. Itsevarma ja maskuliininen mies, joka kaipaa ja haluaa alistua. Tarvitsee naisen ollakseen kokonainen.

2. Aikuinen. Pitää huolen itsestään ja maailmasta ympärillään. On käsitellyt jo sellaiset kehitystehtävät kuten miten riidellään, mitä haluaa suhteesta, mitä tarkoittaa että miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta ja miten arki sovitetaan yhteen kahden erilaisen ihmisen kanssa, mikä on elämän tarkoitus ja miten elämässä löydetään mielekkyys.

3. Hyvä omassa jutussaan. Ei väliä onko korttipelinörtti vai rakettimekaanikko, kunhan osaa oman juttunsa, on intohimoinen ja saa tyydytystä oman juttunsa toteuttamisesta.

4. Skeptisismi, älyllinen rehellisyys, halu kehittää itseään. Tajuaa, että me ihmiset ollaan vajavaisia, ja vain nöyrällä asenteella ja jatkuvalla halulla pyrkiä parempaan voi kehittyä.

5. Empaattiset arvot. Mahdollisimman paljon hyvää mahdollisimman monelle -mentaliteetti. Lattiamatto ei tarvitse olla, mutta silmä silmästä tekee koko maailmasta sokean.

6. Ymmärtää tiimityön arvon, ja että kumppanit ovat vahvempia yhdessä kuin yksinään.

7. Korkea libido ja aloitteellisuus. En usko että yksi mies voisi mua tyydyttää, mutta saa yrittää ;)

8. Yhtenevät halut mun kanssa lasten hankinnan ja perhemallin suhteen.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2019, 19:06 kirjoittanut Uvery »

jenna

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #36 : 13.01.2019, 14:42 »
Ihanne naiseni ToP 10
 

 1
omistaa mustan kaksimieleisen huumorintajun ¨hyvä ja ihananinen ankara  :love:
 2
pitää todella koti illoista eikä ole menossa kokoajan baareissa, arvostaa hyviä elokuvia ja sarjoja
 3
arvostaa miehen tekemää ruokaa ja hierontaa aina työpäivän pääle tykkää kahvista pitkistä kävely lenkeistä.
 4
rakastaa ylikaiken saunomista muuloinkin kun on pakko harrastuksena olisi kiva jos olisi lavatanssit kesäisin
 5 kinkyys
olisi dominoiva subille hellä sekä ankara tekisi välillä päätöksiä subilta kysymättä miettisitämän parasta mikä olisi subile se oikea ratkaisu tietäisi mitä haluaa kinky suhteelta eikä miettisi olisiko d vai s
 6
ihanan raju ottteissaan omistaisi hyvän piiska valikoiman tietää mit niillätehdään
 7
tykkäisi jenkkiautoista ruuan laitosta rockabilly musiikista ja muusta raskaammastakin musiikista tykkäisi käydä keikoilla.
 8
ulkonäkö pitäisi huolta itsestään eikä olisi ihan rapakunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti
 9
nyt vaikea perhearvot tykkäisi ehkä joskus hankkia jälkeläisiä ja eläimiä pitää lapsista ja eläimistä tulevaisuus näyttää
10
pitää todella paljon seksistä minun halujani ei 10min panoilla tyydytetä kyllä sitä pitkään jaksaa painaa kun on vielä kunnossa itse olen todella seksuaalinen immeinen. ;)
« Viimeksi muokattu: 13.01.2019, 14:58 kirjoittanut mystif »

Acanth

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #37 : 13.01.2019, 18:59 »
Nää ei ole nyt missään varsinaisessa tärkeysjärjestyksessä!

•Suorasanainen ja rehellinen. En jaksa tai edes osaa lukea mitään piilomerkityksiä, sellainen vaan ahdistaa. Faktat pöytään ja mielellään heti. Ja että se toinen myös kestää multa suoraa puhetta.

•Intohimo johonkin aiheeseen/harrastukseen/muuhun kiinnostuksen kohteeseen. Yleisesti ottaen ihmiset jotka ovat uteliaita ja innostuvat helposti iskee muhun.

•Empaattisuus ja halu ymmärtää toisen kokemusmaailmaa

•Käyttää alkoholia joko suht maltillisesti tai ei ollenkaan

•Tietty terve itsenäisyys. Ymmärtää sen, että ihmissuhde ei tarkoita toisen kylkeen liimautumista. Kykenee antaman omaa tilaa

•Persoonallisuus ja halu olla oma itsensä, vaikka se poikkeaisikin yhteiskunnan normeista

•Liberaalit ja avoimet arvot. Queer myönteisyys, feminismin kannattaminen, jollain tasolla yhteiskunnallisesti tiedostava

•Edes vähän luontoihminen. Vaikka tykkään asua kaupungissa, on mun säännöllisesti päästävä jonnekkin metsikköön, saaristoon, järven rantaan, suolle tai muualle rauhoittumaan

•Ymmärtää ja kunnioittaa toisten asettamia henkisiä ja fyysisiä rajoja

•Pitää eläimistä, eikä ole ainakaan kovin pahasti allerginen kissoille

•Hyväksyy sen, että en halua lapsia

•On polyamorinen

•Pitää läheisyydestä, halailusta, pussailuista ja hellyydestä

•Huumorintajuinen. Saa mut nauramaan

•Pienestä nörttiydestä iso plussa

•Ja sit toki se yhteensopivuus kinky ja yleisellä seksuaalisella aspektilla. Sadomaso ja primal painotus ois kiva!

Että sellainen karkkikauppalista! :D
« Viimeksi muokattu: 14.01.2019, 16:59 kirjoittanut Acanth »

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #38 : 13.01.2019, 19:24 »
- Tykkää asua maaseudulla(kin) ja liikkua luonnossa.
- Hänkin kokkailee - vaikka huonostikin.
- Pitää, tai ainakin sietää eläimiä, varsinkin koiria. Tai ainakin mun koiraa ;)
- Rahan ansaitseminen ei ole keskeisin elämänsisältö.
- Sietää hippejä.
- On Dominoiva tai ainakin sadomasokisti jotenkin. Jos on alistuva, ei odota minulta dominointia.
- Riittävän älykäs ja ymmärtää mun piilevää huumoria.
Tää on mun vanha postaus.

Sen verran muutosta, että vois tietty olla ihan cityihminenkin.
Eikä tarvitse kokkailla (mut sit sietää mun vähemmän loistavaa kokkaustaitoa).

Lempeä Dominainen 83

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #39 : 13.01.2019, 23:45 »
MINUN TOIVEISSANI ON:

Nyt 30–42-vuotias, terve, vapaa mies, jolla ei ole alle 13-vuotiaita lapsia eikä aikomusta hankkia (lisää) lapsia. Ajattelen, että näin voimme omistautua toisillemme parhaiten.

Jos sinulla meni ylläolevista 5/5 oikein, niin tutustuhan profiiliini. Tai jos tiedätte tällaisesta miehestä, vinkatkaa hänelle, että tutustuu profiiliini. Kiitos.  :love:

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #40 : 14.01.2019, 10:23 »
Koska aloitin kyselun, niin tässä minun valintani:

1)   Metsämies
Mies saisi olla metsämies. Tykkään olla metsässä, poimia sieniä ja marjoja. Rakastan riistan makua ja osaan tehdä erilaisista ruokia niistä. Ei väliä, että onko riista pupua, metsälintua, hirveä vai jotain muuta. En itse omista aseenkantolupaa ja tuskin sitä hankinkaan, ellen nyt ihan vallattomaksi ala.

2)   Veneily
Saimaa on sielunmaisemani. Meri on hieman pelottava, mutta sielläkin voin veneillä. En kaipaa mitään muskelivenettä, vaan paras on puuvene, pienellä nopeudella.

3)   Karvaisuus
Karvainen mies on vain ihana. Jokapuolelta karvainen. Partaakin saa olla, kunhan se on siisti.

4)   Tanssiminen
Tykkään tanssia. Niin diskosta kuin lavatansseista. Tanssiminen on hyvä yhteinen harrastus.

5)   Seksipeto
Tämä sisältää kaiken läheisyyden, seksi, sessioinnin, yhdessä nukkumisen jne. Pihtaaminen on ehdottomasti kiellettyä.

6)   Kallio
Miehen pitää olla rauhallinen, kun itse panikoin, ahdistun, hermostun yms. En kestä säätämistä, vääntämistä tai jahkaamista.

Aikoinani olin naimisissa tyypin kanssa, joka ei pitänyt metsästä, tuli merisairaaksi vesillä, ei ollut karvainen, ei tykännyt tanssimisesta ja pihtasi seksissä. Seuraavalla kerralla pitänee katsoa, että edes joku näistä ”mätsää”.

No, nykyisessä parisuhteessa 3/6 mätsää. Että ihan hyvin...

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #41 : 14.01.2019, 14:15 »
En kyllä sinkku enää ole. Mutta karkkikauppalistani:

-Avoin. Ymmärtää, että vihreä ei ole vihreä vaan sinisen ja keltaisen yhteentulema. Järkevä. Osaa selittää miksi tekee mitäkin. Puhuu, keskustelee, kuuntelee.

-Sosiaalisesti älykäs. Liian iso termi kai nykyään. Osaa ottaa hatun päästä ravintolassa, avaa oven, tietää miten puhua missäkin. Osaa siis käyttäytyä ja ymmärtää miten käyttäytyminen eroaa paikoista ja ihmisistä riippuen.

-Mun silmää miellyttävä. Ei kaikki sellaisia ole. Ilmeikkäät kasvot, pituutta vähintään 170cm ja painoa alle sen.

-Ei käytä alkoholia juurikaan/yhtään. En tuomitse kenenkään juopottelua, mutten katsele yhtäkään minun takia vähemmän juopottelevaa ja sitä marttyröintiä.

-Maailmaan kuuluu mieluusti talvella paljon muutakin kuin lätkän tuijotus. Plussaa ei tule minkään muun lajin katsomisesta mihinkään aikaan vuodesta.

-Lapsia haluamaton. Tämä on ollut monesti vaikea. Miten liki nelikymppinenkään ei muka tiedä haluaako lapsia vai ei. Koska minä en ole koskaan äidiksi halunnut niin miksi haluaisin miehen, joka aikanaan eroaa minusta juuri sen syyn takia. Olemassa olevat lapset on hyvinkin ok.

-Kirjoitustaitoinen. Ihan sama onko laiska vai lukihäiriöinen, niin ei vaan pysty. Lukihäiriöiset kyllä käsitykseni mukaan kirjoittavat hyvin virheettömästi. Typot ei maailmaa kaada, mutta minun mikro aalto uunissa ei lämmitetä jauhe liha peruna sose laatikkoa.

-Ei käytä silmäniskuhymiötä. 

-Intohimoinen. Ei, nytkään en puhu seksistä.

Näiden jälkeen sitten voidaan miettiä yksityiskohtia, kuten seksuaalisuutta jne.

Löytyi semmoinen, joka on 9/9.

hiitamus

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #42 : 14.01.2019, 15:30 »
Poly - ei "mulla pitää olla primäärikumppani, sä oot vaa leikkikaveri"-ihmisiä. Ihmissuhdeanarkia kuulostais mun korvaan iha jees ajatukselta. Ja elämähän muuttuu, miksei ihmissuhteet sen mukana.

Fiksu - intohimoinen suhtautuminen ja uteliaisuus asioihin ja elämään on iha jees.

Tavoitteellinen, suunnitelmallinen, itseohjautuva. Nih. Elämä ns paketissa, tietää mitä haluaa ja miten sinne päästään.

Kehopositiivisuus, suvaitsevaisuus, kärsivällisyys, itsevarmuus. Osaa sanoa suoraan mitä haluaa ja uskaltaa tehdä aloitteen.

Sit niinku about samat arvot ois iha jep.

Ja sit ois aivan ihanaa, et ois uskomattoman pehmeet tissit, iso ja kova kikkeli, söpö pimppi, maha- ja rintakarvoja, viikset, parta, punaiset, ruskeat, blondit, kirjavat tai kaljut hiukset, paksut reidet, i like big butts jne, pieni pylly, silmät, sormia ja huulet. Tähän mennessä kaikki mun kumppanit on täyttäneet ainakin osan näistä viimeisistä toiveista. :D

Kaisla

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #43 : 14.01.2019, 16:36 »
Minun oma ois seuraavanlainen:

1. Osaa käsitellä tunteita, omia ja muiden. Osaa nimetä muitakin tunteita kuin vitutus ja hauska. Osaa puhua tunteista.
2. Ymmärtää että elämä on yksilölaji jota voi harrastaa yhdessä.
3. Liikkuu. Ihan sama miten liikkuu kunhan liikkuu.
4. Osaa laittaa ruokaa koska minä en osaa.
5. On minua fiksumpi ja on mielellään asunut muuallakin kuin iivantiiran ypykässä.
6. Ymmärtää ja hyväksyy sen etten halua tehdä lapsia.
7. On luontaisesti dominoiva. Ettei tarvitse riidellä vaan asia on kerralla selvä. Ymmärtää myös joustaa kun on sen aika.
8. On pelannut GTA vitosen läpi ja auttaa mut pelissä eteenpäin.

Yllättävän hankalaa on muodostaa tämmöistä listaa! En edes keksinyt enempää vaikka ihan aikaa tähän muka käytin. 10 vuotta sitten olisi kyllä ollut paaaaaaljon pitempi lista ja täynnä erilaisia fyysisiä vaatimuksia.

Terhenneito

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #44 : 14.01.2019, 19:45 »
Tässä karkkikauppalistani mukaellen Triksin listan tyyliä. Täytyy kyllä sanoa, että listan tekeminen on tosi vaikeaa, sillä ihmisissä voi olla niin paljon kivoja piirteitä.


Minulle sopiva subbarimies on:

1)   Rohkea

Elämässä tulee eteen valintatilanteita, joissa harkintakyky on hyvä ominaisuus, mutta niin on myös rohkeus. Niin ihmisten kuin elämäntilanteiden suhteen. On ilo olla mukana elämänkulkuun liittyvissä päätöksissä, joissa tehdään jonkinlainen suunnanmuutos tai ihan arkinen valinta. Kohtuulliseen harkintaan perustuen, mutta ei jahkaillen, vuosia venyttäen eikä hätäpäissään sutien.

Rohkea pitää olla myös itsensä suhteen - elää niin, että tekee harmonisia valintoja, mielen tasapainon valintoja. Hyvä on tuntea tarpeensa niin että perussidonnaisuuksien ulkopuolella ei ole kiinni muiden asettamissa paineissa ja odotuksissa, ja ainakaan sosiaalisissa rajoitteissa.

Rohkeutta tarvitaan  kiimaisuuteen ja himoon. Uskallusta avata sisimpäänsä ja sitoutua ihmissuhteeseen.

Rohkeutta tarvitaan otettaessa vastaan ihminen omaan elämään. Sitoutumiseen yhteen ihmiseen.

Peiliin katsomiseen tarvitaan rohkeutta. Ihmisen on hyvä olla kyvykäs näkemään itsensä muiden silmin ainakin siinä määrin, kuin on inhimillisesti ottaen mahdollista. Tämä tulee ilmi esim. käyttäytymistilanteissa. Toimintaa pitää osata muunnella sen mukaan, missä paikassa ja missä seurassa on. Pitää pystyä ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä ja arvioimaan, olisiko syytä muuttaa toimintaansa.


2)   Sivistynyt

Laaja ymmärrys maailmasta, kulttuureista, erilaisuudesta, ihmisistä. Sivistynyt ihminen pystyy keskustelemaan monipuolisesti asioista, tajuaa käsitteitä ja niiden lähtökohtia, sekä osaa ottaa huomioon erilaisia syitä ja seurauksia muussakin kuin omassa kuplassaan.

Sivistystä saa parhaiten koulutuksen myötä. Toki voi olla sydämen sivistynyt luonnostaan, mutta oppineisuus antaa valmiuksia laajempaan ajatteluun.


3)   Hiukset päässä, ei partaa

Siisti lyhyt tukka on ihana! Jostain ihmeen syystä viehätyn hiusrajasta. Siististi ajellut kasvot ovat lähes aina kiinnostavat.


4)   Tykkää maanteistä

Tykkään autoilusta ja moottoripyöräilystä. Viihdyn liikkeessä ja matkustan mieluiten moottoripyörällä tai autolla. Maantiet ovat ihania ja tunnelmallisia. Mitä enemmän tiessä on numeroita, sitä kivempia paikkoja löytää.


5)   Intohimoinen

Uih! Intohimon lämmittämä iho, kuuma katse, yhteisyyden tunne. Suudelmat.

Ihon kosketus ja hively.


6)  Kevytsydäminen

Elämä tuo eteen kaikenlaista, kaikille. Elämä on ilo, ei taakka, vaikka mitä tapahtuisi. Uteliaisuus ihmisiä kohtaan, halu ymmärtää ihmisiä, kuunnella heidän tarinaansa, kuunnella minua, haluta tietää minusta. Iloinen ihminen, hymyilevä, aulis ja altis. Auttavainen, lohdullinen. Ihminen, joka näkee ja tuntee arjen realiteetit, ja on aktiivinen elämässään. Joka tekee elämäänsä, ei uhriudu tai syytä omista tilanteistaan muita. Vastuullinen onnellisuus.

Edit. Pitää lisätä vielä yksi asia:

7) Halu nostaa

Ihana ihminen arvostaa kumppaniaan. Haluaa nostaa tämän parhaita piirteitä, tuoda esiin ihmisen kauneutta, viehättävyyttä, sielukkuutta. Tekee tekoja, jotka tuovat erityisyyden esiin.