Kirjoittaja Aihe: Seuran löytäminen - löytääkö seuraa etsimällä vai ei etsimällä?  (Luettu 44953 kertaa)

fen84

  • Vieras
Mä oon päässy kokeilemaan kahta eri versiota seuranhausta. Naisena miehistä ja naisena naisista. Jälkimmäisessä tarttee vähän niinkuin tehdä jotain itsekin. :D Eli kyllä, ero on olemassa. (Vastausprosentti naisilta on muuten ollu lähellä sataa, et siinäkin on vissiin joku ero...). Mä muuten vastaan kaikille, siitä huolimatta et jos mies jotain multa vaikka täällä kysyy niin se ei oo tainnu lukea profiilia. Mut siitä voidaan ehkä todeta et suurin osa taitaa lukea, kun ei niitä viestejä usein tuu.

Mxfi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • Ai ny vai
  • Galleria
Mä oon päässy kokeilemaan kahta eri versiota seuranhausta. Naisena miehistä ja naisena naisista. Jälkimmäisessä tarttee vähän niinkuin tehdä jotain itsekin. :D Eli kyllä, ero on olemassa. (Vastausprosentti naisilta on muuten ollu lähellä sataa, et siinäkin on vissiin joku ero...).

Alkuperäsessä tekstissäni en tosiaan koskenutkaan muutakuin heteronäkökulmaan, puhumattakaan sukupolvista.

Disclaimer:
En koske homo-/lesbonäkökulmiin, tai muunsukupuolisten, koska niistä minulla ei ole mitään hajua; aiheesta enemmän tietävät tai kokeneemmat saavat kertoa tarinansa itse. Kaikki tekstit ovat mielipiteitä ja kokemuksia 26v miehen näkökulmasta. Aiempi konteksti löytyy pari viestiä taaksepäin.

Eli asian ytimeen:
Miehet on pelottavia, erityisesti tuntemattomina. Hyvä sanoa näin miehenä, mutta ollaan nyt rehellisiä - naiset voivat tutustua muihin naisiin helpommin ja vapautuneemmin, kuin miehiin. [citation needed]
Lisätään aiempien seuranhakuongelmien päälle bi-uteliaat tai umpi-bi naiset, niin se Tinderin vaaka kääntyy yhä enemmän naisten eduksi.
En näe tätä ongelmana; kaikki meistä saa tehdä mitä haluavat. Miesten vaan pitäisi oppia olemaan vähemmän pelottavia, pelata sitä pitkän tähtäimen peliä eikä olla päällekäyviä. Lisäksi pienissä piireissä maine kirii edelle todella helposti, joten ajattelemattomat kommentit ovat sitä oman haudan kaivamista. Plus voit matchata kaksi kaverusta, jotka jakavat toisilleen KAIKEN mitä sanot :)

Voidaanko sitten puhua massaviesteistä?..
Herranjumala älkää laittako "truumaster" viestejä massana kaikille naisille - haulikkoammunta sopii muihin harrastuksiin. Lisäksi "truumaster" massaviestitys potkii kaikkia miehiä päähän ja syvemmälle sinne "pelottava mies" kuoppaan. [citation needed]
En ole truumaster, mutta jos yksi nainen, bi tai ei, saa kymmeniä samanlaisia "alistu huora" viestejä, niin yhtäkkiä olen itsekin "pelottava truumaster mies" muiden silmissä. Sellaisen imagon puhdistaminen vaatii paljon töitä; käyttäydy (duh), älä vihjaile (hnngh vaikeaa), ole ystävällinen, kerro itsestäsi, älä puuduta äläkä vahingossakaan lipsauta mitään, mikä murentaisi aiemmat saavutuksesi.
Ole itsesi ja kunnioita muita. Tai yritä olla parempi kuin oma itsesi. Naisilla on parempia vaihtoehtoja, kuin egoistiset truumasterit. Kaikella kunnioituksella teitä kivoja truumastereita kohtaan, tietty.
Pointtina tuoda esille kusipäinen käyttäytyminen. Älkää olko kusipäitä.

Sitten sukupolvien välisiin eroihin!
Oma sukupolveni (90s represent!) käyttää kaikki mahdolliset oljenkorret pariutumisriittiä suorittaessa; Tinder, baarit, keikat, reppureissaaminen jne jne.
Puhuin aiemmin niistä Tinder-mätchien määrästä, ja uskallan väittää, että samat prosentit pätevät yllämainittuihin oljenkorsiin - paitsi jos baarissa käyt jokaiselta kysymässä "Lähdetkö tanssimaan /tms". Prosentit putoavat kyllä nollille, koska vaikutat epätoivoiselta creepiltä, sukupuolesta ja iästä riippumatta. [citation needed]
Vanhempieni sukupolvi on vasta hitaasti lämpenemässä internetille ja "modernille deittailulle" - tutustutaan hyvin ennakkoon, ennen puhettakaan treffaamisesta - ja osa näistä hitaasti modernisoituvista tapauksista ovat hyvin suorapuheisia ja nopeasti eteneviä aluksi, mikä taas lisää "miehet on pelottavia" aspektia.

TL;DR?
Miehet on pelottavia. Ole parempi ihminen. Älä laita massaviestejä.
Sukupolvien väliset erot ovat merkittävät näin nopeasti muuttuvassa maailmassa.
Ylläolevat koskevat kumpaakin sukupuolta.

Välikommentti toisaalta:
"Baarin ongelma on se, että siellä ihmisillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin seksuaaliset mieltymykset"

Menipä jaaritteluksi ja ehkä sivuutti aihetta, ehkä ei. Pitäis varmaan perustaa blogi kun tulee näin paljon laitettua yhteen ketjuun ::) Tekstin ydintarkoitus on olla herätys seuraa hakeville miehille, joiden teot ja toimet saattavat kaikki muut huonoon valoon.

@fen84 - Hyvin mahdollista, että ihmiset osaavat lukea profiilisi ja siksi viestejä ei kuulu. Minun silmääni tuo vaikuttaa paljolti "Ei miehiä kiitos" tekstiltä, joten miettisin kahdesti ennen "Lähetä" napin painamista :P

fen84

  • Vieras
@fen84 - Hyvin mahdollista, että ihmiset osaavat lukea profiilisi ja siksi viestejä ei kuulu. Minun silmääni tuo vaikuttaa paljolti "Ei miehiä kiitos" tekstiltä, joten miettisin kahdesti ennen "Lähetä" napin painamista :P

No se lukee siellä suunnilleen neljästi varmuuden vuoksi. :D Ei tartte ihmisten haaskata aikaansa.

inner_demon

  • Vieras
Seuraa, sekä leikkiseuraa on löytynyt sekä netistä että livenä. Ihan tuurista kiinni et löytyykö se oma tyyppi, ootko oikeessa paikassa oikeeseen aikaan.

Milloin se on johtanut mihinkään pidempään/vakavampaan onkin jo aika paaaljoon pienempi % :)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Seuraa etsiessä kannattaa olla nöyrä,kehua tuntematonta ja antaa toisen päättää siitä miten mahdollisesti edetään jos edetään  >:D
Jos taas ei etsi seuraa kannattaa vaan katsella maahan kun on ihmisten ilmoilla ja vastata vain kysyttäessä vältellen samalla katseiden kohtaamista  >:D

Panolelua ettittäessa kannattaa vaan olla oma ittensä ja ottaa haluamansa  >:D

Itelle lelun haussa isoimmat haasteet on foorumille kirjoittelu mutta tuollakin on tarkoituksensa ja se että pääsääntöisesti pikkuset on niin ujoja ettei tee aloitetta ja kun en itsekkään tuntemattomia juurikaan vakavassa mielessä lähesty  :P


Bratzilla

  • Vieras
Kinkyäseuraa on löytynyt etsimällä ja etsimättä. Joskus jopa ihan pyykkituvasta. Oudoimmat kokemukset ovat tähän mennessä olleet Pohjanmaalaiset neidot 2000-luvun puolessavälissä toivottavasti jo edesmenneen citydeitin kautta tavattuna.

Oma kokemus on, että miehiä on niin paljon helpompi löytää. Ei tarvitse edes kummoinen kuva OKC olla niin viestejä tulee yli tarpeen. Naisten kanssa ongelmana on enemmän että suurin osa on joko tuttuja tai kimppaa etsimässä tai parhaassa tapauksessa molempia. Tai sitten aivan liian ihania eikä ne voisi olla musta ikinä kiinnostuneita. :( Sympatiat ovat miesten puolella. Ei iskeminen ole helppoa.

Peruskohtelias sitä yrittää olla, mutta selkeisiin massapostauksiin ei jaksa vastata mitään. Etenkin jos on selkeesti yhdellä kädellä kirjoitettu.

Pvcpoju

  • Vieras
Ulkonäöltään järkyttävän huonot tapaukset eivät löydä seuraa live-elämästä ja nettihaullakin homma tyssää siihen kun näkee ensimmäisen kerran. Eli ei löydy etsimällä eikä ei-etsimällä.

vila

  • Vieras
Ulkonäöltään järkyttävän huonot tapaukset eivät löydä seuraa live-elämästä ja nettihaullakin homma tyssää siihen kun näkee ensimmäisen kerran. Eli ei löydy etsimällä eikä ei-etsimällä.

Mitä tarkoittaa ulkonäöltään järkyttävän huono tapaus?

tiikki

  • Vieras
Ulkonäöltään järkyttävän huonot tapaukset eivät löydä seuraa live-elämästä ja nettihaullakin homma tyssää siihen kun näkee ensimmäisen kerran. Eli ei löydy etsimällä eikä ei-etsimällä.

Mitä tarkoittaa ulkonäöltään järkyttävän huono tapaus?

Täysin päinvastainen kuin mitä katsojan fetissit.

PeterFlo

Näköä saa ja olla pitää, ainakin joltain pitää näyttää. Vähintään ikäiseltään ja itseltään. Mutta pyykkituvasta en ole kyllä koskaan yhtään kinkyä löytänyt. Johtunee siitä, etten ole sitten opiskeluaikojen siellä käynyt. Pyykkikonekinkyille ehdotan omaa palstaa.

Cephrena

  • Vieras
Itse olen löytänyt etsimättä ja sattumalta elämäni miehet. Kylläkin netistä profiili on herättänyt kiinnostukseni ja ajatukset viesteissä. Joten kannattaa avata itseään ja olla rehellinen profiiliaan laatiessa.

Pvcpoju

  • Vieras
Ulkonäöltään järkyttävän huonot tapaukset eivät löydä seuraa live-elämästä ja nettihaullakin homma tyssää siihen kun näkee ensimmäisen kerran. Eli ei löydy etsimällä eikä ei-etsimällä.

Mitä tarkoittaa ulkonäöltään järkyttävän huono tapaus?

Rumuutta tai jotain muuta semmoista. Miehen kohdalla lyhyys ja siihen yhdistettynä epämiellyttävät kasvonpiirteee ja huono ääni ovat yhdistelmä joka takaa ehkäisyn paremmin kuin mikään kumi tai pilleri. Ikävä kyllä.

Master_Mind

  • Vieras
Jos etsimällä etsii, niin antaa epätoivoisen kuvan ja se jos jokin on hyvinkin luotaantyöntävää.

Useimmiten onni kolahtaa silloin, kun sitä vähiten odottaa

Khaleesi

  • Vieras
Seuraa on löytynyt muilta saiteilta helpommin,  tosin ilman sen ihmeempiä kinky-vivahteita. Peruskimppa ei varsinaisesti sytytä, vaan haluaisin muuta.  Vähemmän on  tullut eteen niitä kelle saisi tehdä "Mitä vain", vaikkakin omat kiinnostuksen kohteet ovat tämän saitin mittapuulla pehmoja.

Eli oikeanlaisen  seuran löytäminen on haasteellista.
 

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Lihaa muistaakseni löys ihan mistä vaan, ihan koska vaan.
Ihmistä sit ei vättämättä koskaan. Onneks kävi munkki.