Kirjoittaja Aihe: Liian paksu subiksi  (Luettu 25229 kertaa)

notreallyhere

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #30 : 30.12.2019, 23:07 »
Tosi ikävä kuulla että olet törmännyt tuollaiseen - anna kun arvaan, tyhjiä profiileja?

Olen ollut kinkyskenessä reilusti yli vuosikymmenen ja useammassa maassa, ja kokoni on vaihdellut normaalipainosta chubbyyn ja tämän hetken selkeään plus-kokoon, minkä kerron heti ilmoituksessani. KOSKAAN en ole kuullut MITÄÄN negatiivista kommenttia koostani tai ulkonäöstäni, vaikka olen esim nyt varmasti sinua isompi. Lisäksi: KOSKAAN ei ole ollut ongelmia löytää seuraa, päinvastoin.

Nyt sulle on käynyt huonoa tuuria, mutta mun veikkaukseni on että nuo tuskin ovat kinkyjä. Oman kokemukseni mukaan kinkyillä on vaniljameininkiä jopa suvaitsevaisempi tai avarampi näkemys ulkonäköön. Pään sisältö merkkaa näissä hommissa monesti enemmän. Lisäksi se että vastaavat ylipainostaan jo ilmossa mainitsevalle ja sitten muka siitä pöyristyvät, kuulostaa erikoiselta.

Älä lannistu, suojaa itseäsi. Älä ala juttusille nollaprofiilin kanssa. Ennen kuvien vaihtamista juttele vähän aikaa ja varmistu että toisella puolella on mukava ihminen. Kaikkien makuuun ei voi kukaan olla - itsellänikin on ulkonäkökriteereitä kyllä - mutta normaali ihminen ei ala morkkaamaan ketään. Varmista, että vain he jotka ovat sen arvoisia, näkevät kuvasi.

Kovasti tsemppiä! Lisäksi suosittelen tulemaan kinkytapahtumiin, sekä isomman porukan että subimiitteihin, niin näet että meitä isompikokoisia mimmejä on siellä vaikka kuinka paljon - monet tyytyväisesti pannassa. :)

Jucu79

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #31 : 30.12.2019, 23:33 »
Vastaan tähän kohta vähän asian vierestä, mutta aluksi totean että olet kohdannut epäasiallisia yksilöitä.

Asian vierestä haluan tässä yhteydessä nostaa esiin sen virheellisen käsityksen mikä joillakin "alistamiseen" mielivillä henkilöillä on alistumaan taipuvaisista sub-ihmisistä. Se että joku on sisimmässään alistumiseen taipuvainen ja sen julki ilmaisee, ei tarkoita sitä että hän olisi alistuva kenelle vain. Ja vierasta alistuvaa voisi muka kohdella ihan miten vaan, niin verbaalisesti viestein tai esim kuva kommentein.

Johtajuus ja valta on ansaittava ja oltava sen arvoinen.

Aloittajalle vielä kovasti tsemppiä ja kyllä vakka aina kantensa löytää!

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #32 : 31.12.2019, 00:01 »
Minä kyllä uskon, että ihan kinkyistäkin löytyy ihmisiä joilla on noin heikot sosiaaliset taidot. Heihin eivät tällaiset threadit auta, he ovat vain ihmisiä joilta puuttuu kyky normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. Siis puuttuu ihan kyky asettua toisen ihmisen asemaan ja kyky kokea empatiaa toisten ihmistä kohtaan. Ei ihminen muuten toimi noin.

Jos olisin aloittaja niin katsoisin asiaa ehkä niin, että ylipaino on suojannut häntä päätymästä tuollaisten ihmisten uhreiksi. Nuo ovat niitä tyyppejä, jotka empatiakyvyttömyydellään tuhoavat toisia. Sitten on näitä ihmisiä, jotka puhuvat "en kehtaisi lihavaa esitellä kavereille" - kaverilleko niitä kumppaneita etsitään? Kuka haluaa olla toisen itsetunnon jatke? Sitä paitsi kuka edes lähtee erikseen haukkumaan muita ihmisiä? Oman kokemukseni mukaan toisten ihmisten ulkonäköä haukkuvat avoimesti lähinnä ihmiset, joilla on itsellään joko todella paha olla tai sitten ongelmia empatian kanssa.

En tiedä mitään kinkyjen seuranhausta enkä täysin ymmärrä kuinka introverttien seuranhaku toimii, mutta uskoisin että parhaan kuvan toisesta ihmisestä saa kun tarkkailee kuinka hän toimii muiden ihmisten kanssa. Jos ihmisellä on nollaprofiili, hän ei käy miiteissä tai edes chatissa niin hän on oikeasti aika hazardi - voi olla loistava ja ihana ihminen, mutta yhtä hyvin voi  yksinkertaisesti omata niin heikot sosiaaliset taidot ettei vain yhtään tule toimeen muiden ihmisten kanssa. Tietenkään lukuisat foorumipostauksetkaan eivät tarkoita luotettavuutta tai empatiakykyä, mutta siinä pystyy jo arvioimaan voisiko olla edes lähellä samaa ulottuvuutta.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #33 : 31.12.2019, 00:24 »
Kauheita viestejä Subiko? saanut  :-[ Oletan, että nämä samat ihmiset vielä sanovat olevansa dominoivia luonteeltaan, vaikka taso on kuin 8-vuotiaalla koulukiusaajalla. Ehkä nämä painosta vittuilijat ovat itsekin uusia täällä ja pettyvät kun tajuavat, ettei me kaikki subit ollakaan niitä 20-vuotiaita, 45kg ja heti sellaisella "jees master" asenteella ventovierasta kohtaan.

Ennen tehtiin feikkiprofiileja johonkin suomi24:seen ja siellä heitettiin trolleja. Nykyään treffipalstoilla voidaan sanoa henkilökohtaisia ja törkeitä kommentteja toisista nimimerkin takaa. Somessa haukutaan toisia jopa omalla naamakuvalla ja omalla nimellä. Eli netti paha ja livetapaamiset hyvä! Kannattaa lähteä miitteihin ja bileisiin mukaan :)

Toivottavasti tuo huono tuuri mahdollisten treffikumppaneiden kanssa on nyt ohi ja löydät mukavaa seuraa :)

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #34 : 31.12.2019, 00:47 »
Näh. Tää on taas niitä juttuja, jotka kertoo, miten väärin sananvapauden voi ymmärtää. Jotkut sekoittavat suorapuheisuuden täysin suodattamattomaan puheeseen.

En ole oikein ikinä tajunnut sitä netissä kukkivaa tyyliä, että sen sananvapauden nimissä käydään sitten sivaltamassa. Tiedä sitten, mitä iloa siitä on sille sanojallekaan. Harvemmin varmaan edes hänelle. No, toivottavasti edes hyvä mieli tulee sitten.

Liian paksu subiksi? No jaa. Jotkut tyypit ovat liian tyhmiä edes ihmisiksi. Mitään et menettänyt noissa tyypeissä.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #35 : 31.12.2019, 01:46 »
No joo... Onhan meidänkin joukossa niitä, jotka hakee itsetuntonsa pönkittämiseksi palkintovaimoja. Mieltymyksiä saa olla, mutta niin myös käytöstapoja. Sillä mikäli toimit mulkun tavoin, niin kannattanee varautua, että sinua myös pidetään mulkkuna.

Ynspi

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #36 : 31.12.2019, 04:53 »

Älä lannistu, suojaa itseäsi. Älä ala juttusille nollaprofiilin kanssa. Ennen kuvien vaihtamista juttele vähän aikaa ja varmistu että toisella puolella on mukava ihminen. Kaikkien makuuun ei voi kukaan olla - itsellänikin on ulkonäkökriteereitä kyllä - mutta normaali ihminen ei ala morkkaamaan ketään. Varmista, että vain he jotka ovat sen arvoisia, näkevät kuvasi.

Kovasti tsemppiä! Lisäksi suosittelen tulemaan kinkytapahtumiin, sekä isomman porukan että subimiitteihin, niin näet että meitä isompikokoisia mimmejä on siellä vaikka kuinka paljon - monet tyytyväisesti pannassa. :)

Tää! Tämä tässänäinään! On hyvinkovintärkeää  :love: Vaikka tämäkin sivusto on suhteellisen hyvin jemiksessä meikäläisten tiedossa, niin silti tännekin niitä urpoja muualta rantautuu. Kiusaaminen ja sheimaaminen ei ole ok eikä ole ok etenkään näissä piireissä, joissa koko homman yhtenä peruspalikkana on se, että jokainen saa olla oma itsensä ja kaikki kukkaset saa kukkia ihan vapaasti niin kauan, kun ketään muita ei vahingoiteta. Sillee väärällä tavalla. Nuo samat dorkat ovat valitettavasti jokaisessa somekanavassa. Ajan mittaan sullekin varmasti kasvaa semmoinen tietynlainen tuntosarvi sille, että tuommoiselta haiskahtavat osaa sivuuttaa automaattisesti. Tule kinkyjen tapahtumiin, kemuihin, miitteihin, pippaloihin ja häppeninkeihin, sielä tutustuu maailman ihanimpiin ihmisiin ikinä!  :love:

Ps. Sopiva muotti subille on aina sen tietyn subin muotoinen. Mun mielestä subin tekee mieli ja ajatusmaailma.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #37 : 31.12.2019, 06:23 »

Älä ala juttusille nollaprofiilin kanssa.

Tuo neuvo ei takaa mitään.
Olen itse päässyt juttelemaan ja tapaamisia aivan ihanien nollaprofiililaisten kanssa.

Kyllä, minulla on ulkonäkökriteerejä. Ne astuvat voimaan vasta silloin jos ihmisen sisältä en löydä mitään mielenkiintoista.

Enemmän merkitsee se miltä iho tuntuu oman käden alla. Miten katsoo, miten kuuntelee, miten ilmaisee itseään, persoona itsessään.
Miten alistuu, sitä tarkkailen aika paljon. Jos se tapa miellyttää minua niin ulkoisia ominaisuuksia ei edes huomaa.

Kun tässä loputtomien orgasmien ja siihen pyrkimisen maailmassa ollaan, ylipaino saattaa asettaa joskus esteitä sen saamiselle. Varsinkin miespuolisen dominoivan itsetunto näyttää riippuvan aika usein siitä kuinka monta orkkua ja kuinka helposti pystyy tuottamaan kumppanille laukeamisia.
Naisen kiiman tuoksu motivoi miestä. Näin olen kuullut.

Tiedän niitä jotka hakevat vain hoikkia. Se on täysin hyväksyttävää. Jos tietää, ettei pysty koskemaan tai ei kiihotu muunlaisista niin silloin valinta on simppeli ja ok.


MrsSofia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 60
  • Why don't you do it to me
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #38 : 31.12.2019, 07:49 »
Aina tällaisesta kuullessa uskoni ihmisiin rapisee taas hieman lisää - idiotismin määrä maailmankaikkeudessa ei taida vähentyä koskaan. Surulliseksi se tekee, koska olenhan itsekin isokokoinen ja vastaavanlaista kohtelua joskus kokenut. En onneksi täällä baarissa (tosin ihan hirmusti en täällä ole esillä ollutkaan, paria deitti-ilmoa lukuunottamatta), mulle pahimmat on sanottu ihan livenä. Keskellä päivää, täysin yllättäen vihaisesti sähisty "hyi vittu mä vihaan läskejä" ei taida sanojaa lukuunottamatta tuntua kenestäkään hyvälle. Tosin sanoihan joku mulle ettei kuulemma kannata korostaa asiaa kun vaikka sen toisen lihavuuden kestäisi niin ei se kaunista kenelläkään ole.... olen itse kyllä vahvasti eri mieltä, ihmisen kauneus, seksikkyys ja haluttavuus tulevat ainakin itselleni ihan jostain muualta. Jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiinsä, eikä niitä pitäisi tuputtaa muille. Luulisi että täällä jos jossain tämä ymmärrettäisiin.
 

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #39 : 31.12.2019, 08:17 »
Katsokaa asian positiivista puolta. Tuollaiset kommentit paljastavat kusipäät jo aikaisessa vaiheessa.  :D

No ei se valitettavasti aina näinkään mene. Itse sain haukut kuukausien ja useiden leikkikertojen jälkeen. Kun olin avautunut kroppani epävarmuuksista ja saanut vakuuttelua että kelpaan. Lopulta juuri ne mulle eniten epävarmuutta tuottavat jutut oli yhtäkkiä deal breaker ja sain kuulla miten kanssani oli ollut vastenmielistä olla.

Eipä ainakaan helpottanut jo ennestään pahoja luottamusongelmia...

Ansku

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #40 : 31.12.2019, 08:25 »
Mielen köyhyyttä löytyy ihan joka paikasta. Sitä ei kumminkaan ole mitään syytä sietää.
Voimia sinne ja parempaa uutta vuotta!
Itse suosin estolistaa, jos joku tyyppi vituttaa. Tarvitse pilata omaa päiväänsä toisen öyhäämisellä.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #41 : 31.12.2019, 08:47 »
Se, joka leimaa toisen liian paksuksi subiksi, on liian ohut domiksi. (Vanha viidakon sanonta)

DeLaFey

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #42 : 31.12.2019, 09:51 »
Mitä tarkoittaa miehille naisen ylipaino? Mitä kenellekin, sitä lienee turha sen enempää miettiä ja törkeää käytöstähän se ei tietenkään oikeuta. Sitä paitsi, mitä plus-kokoon tulee, eikös se ole vain "more layers for the players", kuten joku viisas mies joskus sanoi?  :)

Tsemppiä seuranhakuun, toivottavasti löydät etsimäsi!  :)

balthazar

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #43 : 31.12.2019, 09:55 »
Olin tuolloin vaatekoossa xl, nyt laihdutettuani enemmänkin kokoa l. En silti tiedä, mikä on sopiva vaatekoko subille? Onko se koko s, xs? Mieluiten toki suurella kuppikoolla ja pyöreällä pepulla varustettuna. Niiden kokoakin kun tunnutaan kysyttävän hyvin tarkkaan. Otsikkoon viitaten perhosta minusta ei koskaan tule, liekö kenenkään omaa subiakaan. Olenko aina vain liian paksu sopimaan siihen muottiin, jota meille subeille valmistetaan?
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4213.msg69587#msg69587

Toivon sinulle ymmärrystä itsesi suhteen, ulkonäkö on viimeinen asia joka silmissäni määrittelee ihmisen arvon. Tykkäsin kirjoituksestasi valtavasti, ja jos jotenkin voin auttaa sinua tuntemaan itsesi kauniiksi ja haluttavaksi niin teen sen mielelläni. Yritin itsekin pitkään olla hoikempi, lihaksikkaampi ja yleensäkin enemmän sellaisen alusvaatemainosjäbän näköinen, ennenkuin ihan hiljattain aloin hyväksyä itseni paremmin.

Muutos 2020! annetaan itsellemme enemmän liekaa ja nautitaan siitä, mikä meissä on kaunista.

Brak

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #44 : 31.12.2019, 10:06 »
ulkonäkö on viimeinen asia joka silmissäni määrittelee ihmisen arvon.

Näinhän ihmiset väittävät, mutta tosiasiassa kinkykulttuurissa ulkonäön (ja iän ja sukupuolen ja suuntautumisen) arvo on erittäin korostunut.

Yleensäkin kinkykulttuurissa suhtautuminen ihmisiin on välineellistä. Monet kokevat muut ihmiset oikeastikin leikkikaluiksi. Otetaan ihminen käyttöön ja hylätään hänet. On erilaisia polyjärjestelyitä, joilla tosiasiassa kierretään sitoutumisen vastuu ja vaiva. Ihmisiä käytetään uudenlaisten elämysten toteuttamiseen.

Aloittajalle tiedoksi, että kyllä tässä jengissä on paljon porukkaa, jolle nautinto tulee ennen ihmistä. Osa nautintoa on esteettisyys.