Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 50994 kertaa)

Queena

  • Vieras
Kiitos Tillikselle asiallisesta ja hyvästä kirjoituksesta.
Sama homma, selkeää ja ymmärrettävää. Samalla mielikuva yhdistyksestäkin nousi kohisten.

anneli13

  • Vieras
Eri palstoilla on ilmoitettu erilaisia kellon aikoja (klo 15 / 19 / 21) bileiden alkuajankohdaksi. Onko tuo klo 19 oikea?

Joka paikassa mainitaan "tarkempia tietoja myöhemmin". Tuo "myöhemmin" on pian bileiden jälkeen  :))

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 276
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Eri palstoilla on ilmoitettu erilaisia kellon aikoja (klo 15 / 19 / 21) bileiden alkuajankohdaksi. Onko tuo klo 19 oikea?

Joka paikassa mainitaan "tarkempia tietoja myöhemmin". Tuo "myöhemmin" on pian bileiden jälkeen  :))

Eiköhän täälläkin ole ilmoitettu klo 19.00
Ja se on se virallinen.

chilinen

  • Vieras
Pakko se omakin mielipide on tänne laittaa :D  Lipun hinta voi tietty tuntua aika lujalta, mutta jos miettii, paljonko esim normibaari-iltana menee rahaa (varsinkin jos maksaa jonkun 10e sisään ja siihen muutama olut/viini päälle), niin eihän toi loppujen lopuksi paha ole, kun voi tuoda omat juomat.

Ja tillis selvensi asian aika tyhjentävästi, ei se järjestäminenkään ilmaista ole. Ymmärrän kyllä, että se monia kirpaisee, mutta jospa kannatuksen vuoksi tulen paikalle kuitenkin, kun tuo on paikkanakin niin mukava.
T. chili (ei jäsen tällä hetkellä missään yhdistyksessä)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Kannatuksen ja tuttujen tapaamisen vuoksi siellä ollaankin,toki hyvä ja mielenkiitoinen ohjelma sekä mahdolliset tarjoilut on aina vaan plussaa.Sitä ns klubi meininkiä on muutenkin ihan tarpeeksi nähty...samalla kaavalla toimivat klupit,samassa mestassa,mitään sanomattoman ohjelman säestämänä....,silloin voisi älähtää lipun hinnasta,mutta ei nyt.Nautitaan edes kerran vuodessa pileistä mihin on yritetty satsata....mitä sieltä sitten tuleekaan.
 ::)

chilinen

  • Vieras
Nepo, aamen. 

MarkoT

Odotan mielenkiinnolla salaperäistä mytologiaa ja jumalallisuutta

roosa

  • Vieras
Mä taas en millään malttaisi odottaa reilua viikkoa. Olisipa jo!  :P

Simbad

  • Vieras
Mä en tuu vaikka asun ihan naapurissa kun en selvästikään kelpaa  :-\

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Mä en tuu vaikka asun ihan naapurissa kun en selvästikään kelpaa  :-\

No, tsemppiä nyt ja pää pystyyn. Tottakai kelpaat. Tulehan mukaan vain jos pääsylipun hinnan saat kasaan.

Simbad

  • Vieras
No, tsemppiä nyt ja pää pystyyn. Tottakai kelpaat. Tulehan mukaan vain jos pääsylipun hinnan saat kasaan.

Okei, pidän tätä lähes velvoittavana kutsuna  ;D

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Sexual Inquisition 3

“Ma johdan kaupunkeihin kärsimyksen,
ma johdan tuskaan iankaikkiseen,
ma johdan kadotetun kansan joukkoon.

Oikeutta tahtoi ylväs Herrani,
loi minut jumalainen Kaikkivalta
ja suurin Viisaus ja ensi Rakkaus.

Mua ennen luotua ei ollut mitään,
ijäistä vain myös itse kestän iki:
ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää.”


SMFR ry juhlistaa 15-vuotista taivaltaan jumalallisuuden ja mytologian hengessä
lauantaina 23.7.2011 klo 19-04 Agroksenmäen holvikellarissa osoitteessa Vanha Talvitie 14, 00580 Helsinki.
Agros ei ole ravintolatila, joten omat juomat ovat myös tervetulleita.

Olet tervetullut nauttimaan illasta jumalallisessa seurassa, johon yhdistyvät kaikki taivaalliset lupaukset.
SMFR tarjoaa illan aikana erinäistä ohjelmaa synttärikakuista roikotuksiin, sekä jumalallisen ambrosiapöydän, jossa on myynnissä virvokkeita ja pientä purtavaa hintaan 1,5-2,5 euroa.
Varaathan tätä varten riittävästi pikkukolikoita, sillä lähin automaatti ei ole lähellä.

Liput;

SMFR:n jäsenet 25e
Muiden kinky-yhdistysten jäsenet 30e
Avecit 30e

*Pidätämme oikeuden muutoksiin*

Lisätietoja Infopuhelimesta: 050-355 4380 (keskiviikkoisin klo 18-21)


subula

  • Vieras
Kyllä, olen tulossa - ja pää pystyssä.

Ps. Kyllä elämyksistä maksaa vaikka vähän enemmänkin, ne kuitenkin säilyvät. Rahalla on toisarvoinen sija. Nimim. köyhä opiskelija

misuli_n

  • Vieras
,
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011, 20:52 kirjoittanut misuli_n »

Mr.Vic

Kiitos Tillikselle asiallisesta ja hyvästä kirjoituksesta.

Olin jo ilmoittautumassa bileisiin esittämään ohjelmanumeron "pieni helikopteri", mutta kun kävi ilmi, ettei se olisi näkynyt kuitenkaan edes eturiviin, niin katson parhaimmaksi osallistua juhliin ihan vaan osanottajana.

Varmasti voidaan heijastaa "pieni helikopteri" jollekin lakanan tapaiselle vaikka varjoteatterina, jolloin pienikin näyttää isolta ja näkyy takariville asti.  ;D