Kirjoittaja Aihe: KAIKKI NAISET TAHTOO  (Luettu 15855 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #60 : 12.04.2014, 12:11 »
Osin tuota ulkonäköseikkaa sivuten:
En muista enää kovin hyvin teinivuosia,tosin olinkin kyllä fundis jo 16 ikäisenä ja siitä eteenpäin 36 vuotiaaksi- komeus tarkoitti jotain muuta kuin "maailmallisia"normi-ihanteita. Nykyisin ehkä vielä vähemmän eli sivuseikka. Ihan käytännöllinen kriteeri eli jonkinlainen siisteys ja kohtalainen hygienia sallittua-
Ei voisi katsella aamulla samanlaista peikkoa kuin mitä ite on :-D

Jotain kummaa on myös tapahtunut siitä alkaen kun tiedosti tätä "kinkyyttä",mitä se sitten onkaan. En voisi kuvitella edes nukkuvani tuntemattoman kainalossa saati touhuavani muuta. Pelkkä ajatuskin on sietämätön. Tai voihan se olla jotain yliherkkyyttäkin.
En osaa kuvailla asiaa,mutta ei se ainakaan helpota seksiseuran löytymistä,jos siis sisään-ulos liikesarjaa olis hakemassa.

Henkinen muna ei pääsisi aukoista sisään vaan lumpsahtelisi koko ajan pois-eikös tossa ole aika selkokielinen vertauskuva,vaikka nainen onkin. Voihan tuo olla kyllä jonkinsortin hulluuttakin ;D :o
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014, 13:43 kirjoittanut katy »

Viridian

Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #61 : 12.04.2014, 13:37 »
Virdialta kysyisin ihan nätisti Mihin ihmeen "joukoon" sitä pitäsi sen uuden ihmisen sopia? Tietty jos tarkoitat esm. perhettä, yksinhuoltajalla lapsia esm..siihen porukkaan kyllä pitää sopia. Se joukko on osa kokonaisuutta...muuten jäi hiukka auki tuo kohta. Itse näet, haen kumppania etupäässä itselleni..oli se sitten kertaluontaista tai jatkuvampaa olemista...Kaverit hakekoot itse omat kumpaninsa... :)

Hyvä kysymys vaikka onkin ehkä off-topic. Vastaan silti: Joukkoon, johon jo kuuluu minä, mieheni, ja pari kymmenkunta vuotta mukana menossa ollussa subia jo ennestään. Jos esimerkiksi on maailman ihmeellisin sub, mutta ei osaa/halua toimia muiden miesten kanssa ryhmänä, oli kyse sitten kinkyilystä, peltotöistä tai saunaillasta, se haittaisi mahdottomasti kokonaisuutta. Mulla on rajallinen määrä aikaa ja huomiota jaettavana, niin sitä on tarjolla "privana" rajallisesti ... aikaa vie työ, perhe lapsineen, kaikki muukin kuin skene tai seksuaalisuus, niin hauskaa kuin se osa elämää onkin.

Tässä juuri näkyy, kuinka kriteerit on henkilökohtaisia, monella muulla ei ole mitään väliä sillä, vaikka kumppani olisi kuinka erakko.

Vir

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #62 : 12.04.2014, 15:11 »
Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan ;) Mitähän siitä seuraisi? 

Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla.  :D
Niin mikis sitä näkis vaivaa lähestyä ketään viesteillä, sillä sehän on hirveän vaivalloista jo se viesti kirjoittaa. Sillä jos joku kun lähestyy, niin silloin jo on hänen puolelta kiinnostus herännyt. Tällöin itse laiskana ihmisenä, saan motivaatiota sen verran että vastaan asiallisesti. Toisaalta itse myös olen sen verran tuolla keskustelu alueilla krijotellut, että minun kantani asioihin on yleensä aika selkeä.

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #63 : 12.04.2014, 23:34 »

Tässä kai puhutaan sitten niistä naisista, jotka hakevat samaa kuin kinkykallion kuvailemat miehet, pinnallista kertaluonteista seksiseuraa netistä? Koska oikeassa elämässä en ole koskaan huomannut, että miehen menestyksen naismarkkinoilla ratkaisisi yksinomaan se, miten onnistuu valokuvissa. Oikeassa elämässä naiset tuskin järjestelevät miehiä ulkonäköriveihin, joista sitten valitsisivat panokumppaninsa tai elämänkumppaninsa.

Koska jokainen voi saada jonkun, mutta kukaan ei voi saada kaikkia, näytti miltä vain tai oli millainen tahansa, tässä kohtaa tulee ne erot, mitä kukin priorisoi.

Esimerkiksi jos se kinkykallion lanseeraama tavallisen näköinen mies rajaa oman hakunsa niin, että hyväksyisi itse vain kauniit, itseä n vuotta nuoremmat naiset, niin joukkio pienenee kovasti. Silloin riski lisääntyy, että siihen kuuluvat ovat esimerkiksi jo varattuja, tai sitten sattumoisin preferoivat erilaista ulkonäköä, tai luonnetta, joka ei keskity ulkonäköön seuranhaussa, tai vaikkapa etsivät erityyppistä huumorintajua. Tällöin se vähemmän komea mies voi luulla, että pienestä joukosta ei löytynyt suosiollista siksi, että on itse tavallisen näköinen, eikä tajua, että syy voi olla mikä tahansa muukin liittyen vaikkapa luonteeseen tai kemiaan. Tai liittyen omaan liian tiukkaan rajaukseen sisältäen lähinnä naisia, joista miesten omituisen ulkonäkökeskeisyyden takia on muutenkin pulaa...

Koska itse en hae miehiä pääsääntöisesti "seksuaalisiin nautintoihin", ellei kinkyasioita jo itsessään lasketa em. kategoriaan, mun lienee turha paljastaa, että en valitse subejani ulkoisen komeuden perusteella. Ei siitä tietenkään haittaakaan ole, mutta luonne, kemia, sopivuus joukkoon, kinkyhalujen kohtaaminen, on siinä aika monta tärkeämpää muuttujaa. Sitäpaitsi mun käsitys komeasta eroaa luultavasti muutenkin muiden käsityksistä. Oma näyttää omiin silmiin aina komealta.

Päästiinkö tästä nyt siihen, että miehillä yleisellä tasolla olisi jokin tiukka ihannekuva siitä, millainen on kaunis nainen, tai haluttava nainen? Ja kun se oma ihannekuva sopivasta kumppanista on niin rajoittunut, kuvitellaan, että toinen osapuoli on yhtä jyrkkä ja vaatii nimenomaan ulkonäköasioita? Vai koskeeko tämä miehistäkin vain laasaslaisia yms., jotka ovat keksineet teorioita miksi heillä ei kaikilla ole kainalossaan itseä 10 vuotta nuorempaa kikattavaa missiä? Vaikka joillain on, jossain niiden missienkin pitää kikatella. Joskus ulkoisesti komean, joskus muuten mukavan kainalossa.

Ainakin mulla on vielä jäljellä uskoa miehiin ja siihen, että tällainen vähemmän missikin voi löytää seuraa, onnea ja nautintoja muutenkin kuin vain siksi, että kaikki paremman näköiset oli jo menneet...

Vir

Käsitit oikein, että haen tunteetonta, kertaluontoista seksiseuraa.

Sen sijaan minulla ei ole naiselle minkäänlaisia ulkonäkökriteereitä, vaan ihminen ratkaisee. Kaikki muut vastakkaisen sukupuolen edustajat kiinnostavat paitsi lapset. Vanhimmat naiset, joita olen nussinut, ovat olleet yli 30 vuotta vanhempia. Kaikki seksi kaikkien naisten kanssa käy, erikoisemmat jutut tilanteesta riippuen.

Minä luen kinkyilyn seksuaalisiin nautintoihin.

Kuvailemasi kaltaisia naisihanteita ei ole tavallisella miehellä varaa asettaa, jos haluaa olla seksuaalisesti aktiivinen. Puhun nimenomaan "oikeasta elämästä". Jos joku haluaa itse todeta ulkonäkökriteereistä kertomiani asioita, voi mennä vaikka iskuri- tai seksitreffit-palstoille ja lukea läpi ei-maksullisten naisten seuranhakuilmoituksia.

edit:

Sori, unohdin mainita. Naisten lisäksi olen kiinnostunut myös shemaleista. Niiden kohdalla on täsmälliset ulkonäkövaatimukset, mutta enpä niitä kovin paljoa odota kainalooni saavanikaan.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014, 00:13 kirjoittanut Kinkykallio »

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #64 : 13.04.2014, 01:09 »
Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan ;) Mitähän siitä seuraisi? 

Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla.  :D
Niin mikis sitä näkis vaivaa lähestyä ketään viesteillä, sillä sehän on hirveän vaivalloista jo se viesti kirjoittaa. Sillä jos joku kun lähestyy, niin silloin jo on hänen puolelta kiinnostus herännyt. Tällöin itse laiskana ihmisenä, saan motivaatiota sen verran että vastaan asiallisesti. Toisaalta itse myös olen sen verran tuolla keskustelu alueilla krijotellut, että minun kantani asioihin on yleensä aika selkeä.

Olen vaan todennut että äärettömän harva, vain ehkä about 0.01% naisista, jotka netissä ilmoittavat "etsivänsä seuraa" ja "haluavansa tutustua uusiin ihmisiin" tms. vastaavat edes niihin asiallisiin yhteydenottoihin. Tuon perusteella voi nopiasti päätellä että kaikenlaisessa "nettideittailussa" 99,99%  eli lähestulkoon kaikki "seuraa hakevista" naisista, jotka eivät tee aloitteita miesten suuntaan, oikeasti vaan haluavat fiilistellä kiksejään siitä että ovat huomion kohteena. Eli toisinsanoen miehiltä naisten suuntaan netissä tehdyistä alotteista on tullut lähinnä vaan "huomiohuorien ruokintakulttuuri",  :P eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä seuran haun tai deittailun kanssa. Ei hirviästi minua kiinnosta siihen osallistua.

Toisinpäin, kun naisen suunnalta tulee se aloite, niin siitä sentään edes tietää että toinen osapuoli on oikeasti jotain etsimässä. :D
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014, 08:50 kirjoittanut Schizoid »

hiz

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #65 : 13.04.2014, 09:18 »
Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan ;) Mitähän siitä seuraisi? 

Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla.  :D
Niin mikis sitä näkis vaivaa lähestyä ketään viesteillä, sillä sehän on hirveän vaivalloista jo se viesti kirjoittaa. Sillä jos joku kun lähestyy, niin silloin jo on hänen puolelta kiinnostus herännyt. Tällöin itse laiskana ihmisenä, saan motivaatiota sen verran että vastaan asiallisesti. Toisaalta itse myös olen sen verran tuolla keskustelu alueilla krijotellut, että minun kantani asioihin on yleensä aika selkeä.

Olen vaan todennut että äärettömän harva, ehkä about 0.01% naisista, jotka netissä ilmoittavat "etsivänsä seuraa" ja "haluavansa tutustua uusiin ihmisiin" tms. vastaavat edes niihin asiallisiin yhteydenottoihin. Tuon perusteella voi nopiasti päätellä että kaikenlaisessa "nettideittailussa" 99,99%  eli lähestulkoon kaikki "seuraa hakevista" naisista, jotka eivät tee aloitteita miesten suuntaan, oikeasti vaan haluavat fiilistellä kiksejään siitä että ovat huomion kohteena. Eli toisinsanoen miehiltä naisten suuntaan netissä tehdyistä alotteista on tullut lähinnä vaan "huomiohuorien ruokintakulttuuri",  :P eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä seuran haun tai deittailun kanssa. Ei hirviästi minua kiinnosta siihen osallistua.

Toisinpäin, kun naisen suunnalta tulee se aloite, niin siitä sentään edes tietää että toinen osapuoli on oikeasti jotain etsimässä. :D

Parin muodostumiseen tarvitaan aloitetta molemminpuolisesti, ainakin senverran, että asettautuu näkyviin niin että toinen voi sinut löytää. On tuo sitten fyysisesti, tai netissä ilmon tai foorumikirjoittelun kautta. Itse olen nainen, ja olen mielestäni ollut aloitteentekijä melkein jokaisessa suhteessa missä olen ikinä ollut. Toisaalta, niin ehkä niiden miesten mielestä, he olivat siinä samassa suhteessa aloitteentekijöitä.

Jos toinen laittaa ilmon ja minä vastaan, niin kuka on aloitteentekijä? Jos toinen kirjoittaa paljon foorumilla ja minä sen perusteella kiinnostun ja otan yhteyttä niin kuka on aloitteentekijä? Jos menen ulos pokaamismielessä ja mies tulee juttelemaan, niin kuka on aloitteentekijä? Jos järjestän asiat niin, että mies itse luulee metsästäneensä minut, niin kuka on aloitteentekijä?

Naisena tuo on melko helppoa, onnistumisprosenttii siis korkea, ja sitten jos siitä seuraa pitkä suhde, niin sitä metsästelyä ei niin useasti näy. Mutta tottakai naiset tekevät aloitteita. Sekä suoria, että välillä epäsuoria, niin kun Viridian taisi mainita, että hänen aloite voi olla kuvien postaaminen Baariin.

Selitys siihen, että naiset netissä harvoin näkyvästi etsii seuraa, on aika pitkälti siksi, että tarjontaa on liikaa. Baarissa on ehkä rauhallisempaa (ja täällä mielestäni on melkein yhtä paljon naisten kun miesten ilmoja), mutta muualla niin vastauksia voi helposti saada satoja parissa päivässä. Ilmon on siis pakko poistaa nopeasti, ja naisten ilmoja ei siksi ehkä yhtä useasti näy. Naisena, minusta (jos etsisin seuraa), on helpompaa itse ottaa yhteyttä sellaiseen joka kiinnostaa. Siis itse tehdä aloite.

Se taas että kirjoittaa viestin miehelle Baarissa ei välttämättä ole aloite. Tai ainakin itse joskus olen lähettänyt yv:tä jos jonkun foorumivastaus on jotenkin koskettanut. Mutta se ei silloin tarkoita sen enempää kun just sen minkä kirjoitin.

Tämä nyt on erittäin heterorajoitteinen teksti, mutta en osaa muusta kirjoittaa koska ei ole kokemusta. Naisista tykkäävät naisetkin löytävät toisensa, joten sekin todistaa että aloitteentekokyky ei ole sukupuolesta riippuvainen. :)

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #66 : 13.04.2014, 10:50 »
Jos toinen laittaa ilmon ja minä vastaan, niin kuka on aloitteentekijä? Jos toinen kirjoittaa paljon foorumilla ja minä sen perusteella kiinnostun ja otan yhteyttä niin kuka on aloitteentekijä? Jos menen ulos pokaamismielessä ja mies tulee juttelemaan, niin kuka on aloitteentekijä? Jos järjestän asiat niin, että mies itse luulee metsästäneensä minut, niin kuka on aloitteentekijä?

...

Selitys siihen, että naiset netissä harvoin näkyvästi etsii seuraa, on aika pitkälti siksi, että tarjontaa on liikaa

Passiivinen huomion herättäminen ei vielä ole sitä aktiivista lähestymisen tekemistä. Toki se edeltää toista.

Syyseuraussuhde on mielestäni hiukan epäselvempi tuossa, minkä uskon enemmän olevan itseään ruokkiva ilmiö, tuo että naiset saavat paljon yhteydenottoja ja passivoituvat tarjonnan paljouden edessä, jonka takia saavat enemmän yhteydenottoja, jonka takia passivoituvat enemmän jne. kunnes ollaan päädytty nykytilanteeseen jossa mies saa muutaman lähestymisen vuodessa, verrattuna siihen että nainen saa niitä satoja päivässä.

Odotan mielummin miehenä niitä muutamaa aktiivista lähestymistä naisten suunnalta :) ja se on hyvä että ainakin jotkut naisista ovat oivaltaneet että sitä voi olla aktiivisempikin aloitteen tekijä jos seuraa etsii. Tai vaikka ihan vaan keskustelua.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014, 15:58 kirjoittanut Schizoid »

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #67 : 13.04.2014, 12:33 »
Hauskaa analysoivaa paskanjauhantaa.

Akat tekee alotteita ja ottaa yhteyttä siinä kun miehetkin, täällä ja realimaailmassa.

So shut up and get laid.  ;D



Nick

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #68 : 13.04.2014, 15:31 »
Sitten hiukan toisenlaista kannanottoa asiaan:

http://www.whatsyourprice.com/blog/the-cougar-and-cub-dating-study/


Kinkykallio

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #69 : 11.05.2014, 00:32 »
Oikeassa elämässä naiset tuskin järjestelevät miehiä ulkonäköriveihin, joista sitten valitsisivat panokumppaninsa tai elämänkumppaninsa.

Pystyisitkö pukeutumaan minuksi ja tuuraamaan minua töissä vaikka viikon ajan tämänhetkisellä tilapäisellä työpaikalla, jossa on satoja ihmisiä ja yhtä miestä kohti noin 15 naista? Käyt jokaisella kahvitauolla kuuntelemassa naisten jutut ja sitten havainnoit, kuka nainen töiden jälkeen lähtee millaisenkin miehen luo nussimaan tai muutoin seurustelemaan. Sen jälkeen voit arvoida asiaa uudelleen.

klipklop

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #70 : 11.05.2014, 03:16 »
Hih. Minun toistuva *facepalm* kokemukseni naisista, jotka ovat minua lähestyneet deittimielessä on että melkeinpä joka kerta he menevät ihan totaalisen lukkoon ja hämmennyksiin kun en olekkaan heti iskemässä ja vonkaamassa ja juoksemassa heidän perässä vaan sen takia että he ilmoittivat olemassaolostaan. Mikä ihmeen mies minä mahdan olla kun odotan naiselta vastavuoroisuutta. Että nainen osottaisi oma-alotteisesti kysymyksillä ja keskusteluilla että on kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Kun odotan että hän olisi yhtä aktiivinen ehdottamaan tapaamisia tai tekemisiä kuin minäkin.  :P

Vähän samat kokemukset/ajatukset itselläni naisten (vähäisistä) lähestymisyrityksistä sekä täällä että muilla deittisivuilla, ja myös livenäkin. Hivenen hymyilyttää kun viesteissä joko ei lue muutakuin "moi", tai lyödään samantien pitkä lista ehdoista joita minun tai mahdollisen tapaamisen tulisi täyttää. Livenä on sitten sitä suoraa siiderikännin turvaamaa perseestä puristelua ja liiveihin uimista, ikäänkuin suostumukseni moiseen olisi naisen osoittamalla halulla hyväksytty. Facepalmaamaan en suuremmin ala, koska arvelisin käyttäytyväni naisena ihan samalla tapaa, kaikenkarvaisten ehdokkaiden rynniessä ovista ja ikkunoista toinen toistaan arvokkaampien lahjusten ja lupausten kera. Hankalahan se on yhtäkkiä saalistettavasta muuntautua saalistajaksi.