Kirjoittaja Aihe: #metoo  (Luettu 22036 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #60 : 05.11.2017, 15:35 »
Kuka seksuaalihäiritsemään minua. Sellaiseen olisi tarvetta.

Jos itse haluat sitä ei se ole häirintää. Sama juttu rape playn kanssa - se ei ole raiskaamista kun kerran asiasta on sovittu etukäteen.

Nick

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #61 : 06.11.2017, 22:22 »
Onneksi ikä alkaa jeesata. Vai onko se vaan tää koko  :o

Tuohon jäätymiseen. Kerran yksissä bileissä pari parikymppistä naista tuli kuin kepulle faksi, pyytämättä, yllättäen, suoraan kiinni kasseihin. Ei siihen oikein osaa reagoida. Äijinä ne olis tipahtaneet.

Tuossa tapauksessa se oli häirintää vaikka böönat olivat ihan pantavan näköisiä. Eli aina se ei mene näin

https://youtu.be/PxuUkYiaUc8

Rotikka

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #62 : 06.11.2017, 22:59 »
Aivan vila.
Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.
Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.
Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.

Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan.
Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.

Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan. Kaikki sukupuoliroolit ja vanhanaikaisuus ei ole automaattisesti pahasta.

Muutaman kerran ovat vanhemmat irstaat naiset minua poloista yöelämässä ja jossain duuneissa ahdistelleet. Siinä ei ole mitään todellista uhkaa, joten suhtaudun asiaan huumorilla. Se on elämää ja olisin tosi vaivaantunut jos joku rupeasi minun puolestani metoo-kampanjoimaan...

Nick

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #63 : 06.11.2017, 23:11 »
Rotikka nyt on vaan niin kuuma naisten märkä uni että eihän ne sille mitään voi. Siis ne jotka eivät lipeä lätäkköönsä. Siksi vanhimmat ovat ehtineet ensiksi.

reea

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #64 : 06.11.2017, 23:12 »
Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.
Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.
Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.

Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan.
Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.

Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan.

Joo, näin D naisena, jos minun subi vain lipeäisi paikalta jos joku limakäpälä kävisi kiinni/heittelis kommentteja, niin olis kyllä entinen subi ihan välittömästi. Sen verran paljon saan ahdistelua kokea siellä sun täällä, että rikki en joka jutusta mene, mutta kyllä se niin on, että oli asetelma mikä hyvänsä, niin kumppania puolustetaan ja kaveria ei jätetä! Ei heruis yhtään kunnioitusta multa sellaiselle joka vaan pakittais takavasemmalle pois paikalta, oli suhde ja status sit mikä hyvänsä.

Rotikka

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #65 : 06.11.2017, 23:38 »
Olen myös huomannut, että usein hauskimmat ja rennoimmat illanvietot ovat miesporukassa, ilman meikkiä ja tukka takussa, toppahousut ja lenkkarit jalassa -Äijänä äijien seurassa? Silloin ihmiset lähestyvät enemmän keskustelemalla ja arvioivat toisiaan enemmän sisällöllisin kuin ulkoisin perustein. Mutta ääääää, mä niin tykkäisin olla myös naisellisena naisena _rauhassa_ liikenteessä. Pinnallinen on tämä maailma.

Tuntuu että kaikki naiset sanovat samaa, miesporukassa on hauskempaa... Kyllä naiset on vaan kauheita ;) Omissa porukoissani en ole koskaan ahdistelua havainnut, vaikka mukana olisi naisellisesti laittautunut nainen. Tuntuma on muutenkin, ettei ahdisteluun taipuvainen mies kehtaa tehdä sitä kuitenkaan porukassaan, koska tietää tekevänsä väärin. Se lähtee hirveässä tuubassa kiertelemään baaria yksin. On tietysti myös idioottiporukoita. Ääriesimerkkinä "taharrush", mut siihen keskusteluun ei kannata mennä täällä tai palsta räjähtää.

Rotikka nyt on vaan niin kuuma naisten märkä uni että eihän ne sille mitään voi. Siis ne jotka eivät lipeä lätäkköönsä. Siksi vanhimmat ovat ehtineet ensiksi.
;D Imartelevaa. En oo tosin tuollaisia liukastelijoita nähnyt!

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #66 : 07.11.2017, 12:51 »
Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan. Kaikki sukupuoliroolit ja vanhanaikaisuus ei ole automaattisesti pahasta.

Miksi kumppanin puolustaminen pitää olla sukupuolittunut? Eikö se ole kenen tahansa hyvän kumppanin tehtävä, sukupuolesta riippumatta?

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #67 : 07.11.2017, 13:10 »
^ Word.

Rotikka

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #68 : 07.11.2017, 15:22 »
Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan. Kaikki sukupuoliroolit ja vanhanaikaisuus ei ole automaattisesti pahasta.

Miksi kumppanin puolustaminen pitää olla sukupuolittunut? Eikö se ole kenen tahansa hyvän kumppanin tehtävä, sukupuolesta riippumatta?

Ai että mä arvasin tän  ;D Sukupuolipronomini mainittu netissä! Soittakaa vihapuhepoliisi ja Nato!

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #69 : 07.11.2017, 17:03 »
Pronominiongelman puute kielessämme aiheuttaa toistuvaa hämmennystä.  ;D

Mitä kumppanin puolustamisen sukupuolittamiseen tulee, se riippuu. Suurin osa naisten pulustamisesta on oikeasti etanolin ja testosteronin yhteisvaikutuksen alaisena suoritettua omahyväistä pullistelua. Siihen ei onneksi nainen pysty. Jos taas jollekin varjelulle oikeasti on tarvetta, uhri tuskin välittää minkä mallisessa paketissa apu tulee.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #70 : 07.11.2017, 18:16 »
Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan. Kaikki sukupuoliroolit ja vanhanaikaisuus ei ole automaattisesti pahasta.

Miksi kumppanin puolustaminen pitää olla sukupuolittunut? Eikö se ole kenen tahansa hyvän kumppanin tehtävä, sukupuolesta riippumatta?

Ai että mä arvasin tän  ;D Sukupuolipronomini mainittu netissä! Soittakaa vihapuhepoliisi ja Nato!

"Mies" on substantiivi.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #71 : 07.11.2017, 18:36 »
Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan. Kaikki sukupuoliroolit ja vanhanaikaisuus ei ole automaattisesti pahasta.

Miksi kumppanin puolustaminen pitää olla sukupuolittunut? Eikö se ole kenen tahansa hyvän kumppanin tehtävä, sukupuolesta riippumatta?

Ai että mä arvasin tän  ;D Sukupuolipronomini mainittu netissä! Soittakaa vihapuhepoliisi ja Nato!
Johan oli outo vastaus ihan asialliseen kysymykseen. Mua askarruttaa sama juttu, mut mahdanko saada vastaukseks vaan vastaavanlaista älämölöä jos toistan Alexioksen kysymyksen?

Baletin bileissä pari viikkoa sitten just sulkemisaikaan mua tuli yks känniääliökundi nykimään eka hihnasta, jonka jälkeen tää alko viä kirjaimellisesti yrittää huitomista. Sen lisäks, että siinä oli sen miäspuolinen seuralainen repimässä sitä irti, mua oli välittömästi puolustamassa myös kaks naispuolista ihmistä. Oma seuralainen ja pyörätuolissa istuva piäni tyttö.

Hengenhätää ei päässy syntymään, ja vaikka nää tilanteet onki aina nihetä, kyl mulle jäi lämmittävä fiilis siitä, että seurue reagoi ja puolusti. Eikä muuten ollu edes eka kerta, ku naispuolinen seuralainen selkeesti asettuu puolustamaan mua uhkaavassa tilanteessa.

reea

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #72 : 07.11.2017, 18:47 »
"Mies" on substantiivi.


Hahaha, hyvä heitto! Näin on. ;)

Jotta ei ihan offtopiciksi menis, niin sanotaan nyt sitten, että ihan tosiaankin kumppanin puolustaminen ei riipu sukupuolesta. Itse olen naisena puolustanut naispuolisia kumppaneitani erinäisissäkin tilanteissa. Miehiä ei ole tarvinnut koskaan puolustaa, mutta jos tilanne tulis missä tarvis, olisi se mielestäni velvollisuuteni. Ei riipu tämä sukupuolista muuten, kuin että naisia keskiverrosti ahdistellaan enemmän ja vakavammin, ja heteronormatiivisessa maailmassa se on sit yleensä mies se kumppani joka sitä ahdistelun kohteena olevaa saa olla puolustamassa.

pyllyart

Vs: #metoo
« Vastaus #73 : 07.11.2017, 18:55 »
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711072200515045_vd.shtml olin ensimmäiset 25 vuottani mallimitoissa eli perussuomeksi hintelä. Oli ihan tavallista että tutut ja tuntemattomat rouvashenkilöt arvostelivat ulkonäköäni kovaäänisesti. Ehkä se oli ainakin osassa tapauksista seksuaalista häirintää.  Arvostan että tuohon kansanperinteeseen ollaan vihdoinkin puuttumassa.

latexbun

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #74 : 07.11.2017, 20:14 »
Suurin osa naisten pulustamisesta on oikeasti etanolin ja testosteronin yhteisvaikutuksen alaisena suoritettua omahyväistä pullistelua. Siihen ei onneksi nainen pysty.

Off topic. Naisen keho tuottaa useimmiten myös testosteronia. Nainenkin voi juoda etyylialkoholia. On yleinen harhaluulo kuvitella, että testosteronin tuotanto olisi "miesten juttu".