Kirjoittaja Aihe: #metoo  (Luettu 22024 kertaa)

vila

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #45 : 22.10.2017, 13:54 »
Mä en ole mikään "hötyhiha", paremminkin kukkakeppi.. mutta ikinä en vielä kinkypiireis oo joutunu vääntään enempää " siinä vaihees kun ulkopuoliset ovat alkaneet tuleen subini iholle joka ollut sidottu/puolustuskyvytön.. Ollaan katsottu hetki, juteltu "voiko, onko ok et joku runkkari koskee-- jos ei niin sana aina tehonnu.. " Mielenkiintoista ois nähdä mitä sitten tapahtuu jos sanaa ei kunnioiteta...
nim. Torpedolle töitä

Ehkä tasa-arvoilijat ovat sallivampia, mutta minä en ainakaan pystyisi alistumaan ihmiselle joka ei puuttuisi siihen jos minä kohtaisin ahdistelua (siis ihan missä vain). Kävisi aika lailla itsetunnon päälle alistua ihmiselle, joka pakottaisi minun hoitelemaan tilanteen itse. Tiedän että olen aika ääripäissä, mutta en oikeasti ymmärrä kuinka joku nainen kykenee panemaan miestä, jolta ei voi odottaa puolustamista tuollaisessa tilanteessa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #46 : 22.10.2017, 14:38 »
Aivan vila.
Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.
Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.
Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.

Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan.
Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.

DareDoll

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #47 : 22.10.2017, 14:58 »
On ollut ahdistelua ja epäsopivaa väkivaltaista käytöstä sekä vanilja- että kinkypuolella. Miehiltä nimenomaan fyysisen puolen käsiksikäymiset, mutta naisilta enemmän sellaista seläntakana kätisemistä ja mustamaalaamista, joka myös tuntunut seksuaaliselta ahdistelulta, vaikka ei sitä varmaan olekaan. Kerran sain yhdeltä määsteriltä avarin naamaan keskellä baaritiskiä, tyyppi luuli kai että hänellä on joku loppuelämän oikeus alistaa minua tai whatever, no oli muutenkin hyvin epästabiili tapaus. Sitten toisella kertaa vedin itse tätä sankaria naamaan samassa paikassa, koska olen välillä hyvin lapsellinen ja kostonhimoinen, niin sittenhän tämä määsteri kävi itkemässä portsareille ja minut heitettiin baarista ulos... eli juu, samoin niinkuin femalefelinellä, välillä on vaikea hillitä omia aggressioitaan jos vastapuoli ei muuten ymmärrä.
Itseäni en siis nosta millekään korokkeelle, ja olen myös huonosti käyttäytynyt, mutta tosiaan varoituksensanana täälläkin uusille ihmisille, että kaikkiin ei tosiaan kannata sinisilmäisesti luottaa, ja ehkä hyvä olla varsin varuillaan jos huomaa että joku nimenomaan vasta-alkajien kimpussa, siihen on usein syynsä..

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #48 : 22.10.2017, 17:53 »
Löytyykö ketään jota ei olis ahdisteltu ikinä ?
Tuskin monia ja hekään ei vaan muista sitä   :)

Suurinosa ihmisistä ei ahdistele elämänsä aikana ketään.

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #49 : 22.10.2017, 18:01 »

Suurinosa ihmisistä ei ahdistele elämänsä aikana ketään.

Ehkä tulkitsen kommentin väärin, mutta tuo on kyllä ihan tuubaa.

Suurin osa ihmisistä on jossain kohtaa ollut totaalisia ihmisperseitä. Se ei tarkoita, että suurin osa ihmisistä olisi ihmisperseitä, ainoastaan, että melkeinpä kaikki ovat joskus käyttäytyneet melko paskasti.

Melkein kaikki ovat joskus käyttäytyneet tavalla, jonka on ahdistelua. Melkein kaikki ovat sitä joskus kokeneet. Somekamppanja ei tätä muuta, mutta jos se saa jonkun miettimään omaa olemistaan niin hemmetin hyvä juttu, silläkin riskillä, että jonkun mielestä se on tyhmäpäiden kampanja.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #50 : 22.10.2017, 18:16 »
Mä rupesin ihan miettimään että olenko itse koskaan kokenut seksuaalista häirintää / ahdistelua.
Olen, yläasteikäisenä luokkatoverieni toimesta ja sitten aikuisten miesten huutelua ja " läppää ".
Luokkakaverien kähmimistä ja lääppimistä kesti jokusen aikaa,  siinä oli mukana muutamakin poika.
Opettaja oli tietoinen asiasta mutta ajatteli että se on itseaiheutettua ja että halusin sitä.
Puuttui asiaan kyllä sitten kun kerroin itse asiasta hänelle ja ahdistelu loppui siihen.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #51 : 22.10.2017, 18:20 »

Suurinosa ihmisistä ei ahdistele elämänsä aikana ketään.

Ehkä tulkitsen kommentin väärin, mutta tuo on kyllä ihan tuubaa.

Suurin osa ihmisistä on jossain kohtaa ollut totaalisia ihmisperseitä. Se ei tarkoita, että suurin osa ihmisistä olisi ihmisperseitä, ainoastaan, että melkeinpä kaikki ovat joskus käyttäytyneet melko paskasti.

Melkein kaikki ovat joskus käyttäytyneet tavalla, jonka on ahdistelua. Melkein kaikki ovat sitä joskus kokeneet. Somekamppanja ei tätä muuta, mutta jos se saa jonkun miettimään omaa olemistaan niin hemmetin hyvä juttu, silläkin riskillä, että jonkun mielestä se on tyhmäpäiden kampanja.

Suurinosa ihmisistä elämänsä aikana oli kyllä liioittelua kun tarkemmin ajattelee asiaa.


vila

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #52 : 23.10.2017, 23:45 »
Aivan vila.
Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.
Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.
Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.

Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan.
Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.

Onko tämä lopulta sukupuolikysymys, vaikka sellaisena sen esitinkin (kun metoossa on kyse miesten naisiin kohdistamasta ahdistelusta)? Kyllä minä ainakin puolustaisin puolisoani jos hän ei kykenisi sitä itse tekemään (ja olen puolustanut, vaikka on kyennytkin). Minusta kuitenkin kyse on siitä, että onko se toinen ihminen riittävän arvokas ja tärkeä saamaan puolustusta vaikeassa tilanteessa? Onko se miessubi Dommelle ihmisenä niin merkityksellinen ja arvokas, että hän haluaa suojella tätä tuollaisilta kokemuksia? Ja ihan sama toisinpäin? Minusta ihminen joka jättää kumppaninsa (oli sitten vanilja, subi tai mikä vaan) ikävään tilanteeseen yksin antaa sen viestin, että "ihan sama mitä sinulle tapahtuu". Miksi kukaan tulahtaisi elämäänsä ihmiseen, joka ei välitä?

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #53 : 30.10.2017, 10:57 »
En ole koskaan omasta mielestäni mennyt liian pitkälle tai sopimattomasti ahdistellut. Väärinkäsitys on sattunut kerran jolle naurettiin sitten jälkeenpäin. Seksuaalinen ahdistelu ja seksistinen kohtelu on muutoinkin vaan niin typerää.

Suhtaudun muutoinkin vähän skeptisesti näihin #metoo juttuihin, koska vaikka ne voi tuoda ongelmia esille niin auttaako ne sitten mitään? Ketään tässä halventamatta, mutta pitää silti kysyä että mitä uutta tämä tuo, paitsi sitä että pari hassua julkkista pääsee otsikoihin kun avautuu omasta tarinastaan iltalehdelle. Olen itse ollut ahdistelun kohteena baarissa, mutta sukupuoleni puolesta (mies) sille nauretaan enemmän. Jos olisin nainen niin olisiko ihan eri tilanne? Toivoisin itse näin miehenä että ei keskitytä vain naisiin kohdistuvaan ahdisteluun, vaan ongelmiin yleisesti. Olen huomannut että aika paljon katsotaan läpi sormien miesten ahdistelua.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #54 : 04.11.2017, 01:39 »
#metoo
Ala-asteella
Yläasteella
Kotibileissä
Festareilla
Autokoulussa
Baarissa
Kinkybileissä
D/s- suhteessa

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #55 : 04.11.2017, 13:41 »
Toivoisin itse näin miehenä että ei keskitytä vain naisiin kohdistuvaan ahdisteluun, vaan ongelmiin yleisesti. Olen huomannut että aika paljon katsotaan läpi sormien miesten ahdistelua.

#metoo-kampanja on tarkoitettu kaikille sukupuoleen ja sukupuoli-identiteettiin katsomatta. Tarkoitus on nostaa keskustelua kaikenlaisesta seksuaalisesta häirinnästä. Kampanjan ansiosta onkin syntynyt paljon keskustelua aiheesta eri nettisivuille.

Olen huomannut että miesten kokeman ahdistelun lisäksi sormien läpi katsotaan usein myös vähemmän viehättävien, iäkkäämpien sekä lihavien naisten kokemaa ahdistelua - heidänhän pitäisi olla vaan kiitollisia että edes joku heittää heille ronskeja kommentteja tai käy käsiksi. Ikään kuin vain nuorilla, laihoilla ja kauniilla naisilla olisi oikeus loukkaantua asiattomista kommenteista ja koskettelusta. :-\

hermit

  • Vieras
Vs: #metoo
« Vastaus #56 : 04.11.2017, 15:42 »
Empatian puute? Sinänsä mielenkiintoinen ajoitus tällä kampanjanlla noin maailmanlaajuisesti. Saatiin muutama poliitikkokin nalkkiin. En toki tunne minkäänlaista sympatiaa häiriköitä kohtaan vaikka empaattinen olenkin. Suorastaan vit...ttaa. Kourisivat omia perseitään. >:( Tai minun jos pyydän kauniisti.

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3120
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #57 : 05.11.2017, 08:41 »
Löytyykö ketään jota ei olis ahdisteltu ikinä ?
Tuskin monia ja hekään ei vaan muista sitä   :)

Mie varmaan sitten poikkeuksellinen, mutta tietääkseni koskaan en ole ahdistelluksi tullut...
Seksuaalista väkivaltaa kylläkin kokenut...
Nämä kaksi kuitenkin tässä yhteydessä hiukkasen eriasia asia...

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: #metoo
« Vastaus #58 : 05.11.2017, 08:57 »
Kuka seksuaalihäiritsemään minua. Sellaiseen olisi tarvetta.

LeatherM

Vs: #metoo
« Vastaus #59 : 05.11.2017, 10:04 »
Kuka seksuaalihäiritsemään minua. Sellaiseen olisi tarvetta.

Mä voin tulla.