Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Von - 17.01.2019, 22:55Lainaus käyttäjältä: Snooch86 - 17.01.2019, 21:32Huomautin vain että argumenttisi on de-facto argumenttivirhe englanniksi nimenltään argument from incredulity. Argumenttisi ei siis ole pätevä loogisesti tarkasteltuna.Argument from incredulity on linkkisi mukaan muotoa en ymmärrä asiaa X, joten se ei ole totta, kun taas oma argumenttini oli mallia en ymmärrä asiaa X, enkä omaa suunnitelmia tehdä asialle mitään. En tunnusta tuota logiikkavirheeksi, vaan ihan puhtaaksi apatiaksi.Tämä on kyllä niin kamalaa finglishiä, että ehdotan että säästetään kaikki tältä ja siirrytään suoraan mittaamaan penisoletettuja tai jotain.Eli tarkoituksellinen ymmärtämättömyys, ja vielä leveilet sillä. Ja silti päätät osallistua keskusteluun ja vielä uhriudut shoutboxissa? Jos nämä aihealueet triggeröi noin pahasti, niin ehkä kannattaisi vain välttää niitä?
Lainaus käyttäjältä: Snooch86 - 17.01.2019, 21:32Huomautin vain että argumenttisi on de-facto argumenttivirhe englanniksi nimenltään argument from incredulity. Argumenttisi ei siis ole pätevä loogisesti tarkasteltuna.Argument from incredulity on linkkisi mukaan muotoa en ymmärrä asiaa X, joten se ei ole totta, kun taas oma argumenttini oli mallia en ymmärrä asiaa X, enkä omaa suunnitelmia tehdä asialle mitään. En tunnusta tuota logiikkavirheeksi, vaan ihan puhtaaksi apatiaksi.Tämä on kyllä niin kamalaa finglishiä, että ehdotan että säästetään kaikki tältä ja siirrytään suoraan mittaamaan penisoletettuja tai jotain.
Huomautin vain että argumenttisi on de-facto argumenttivirhe englanniksi nimenltään argument from incredulity. Argumenttisi ei siis ole pätevä loogisesti tarkasteltuna.
Olen siis fyysiseltä sukupuoleltani nainen ja viihdyn kropassani. Viihtyisin kuitenkin todennäköisesti ihan yhtä hyvin, vaikka mulla olisikin miehen fyysiset piirteet. En oikein osaa selittää asiaa, mä oon vaan mä. Oon tätä kirjoittaessani yrittänyt googletella ja sovittaa itteeni johonkin lokeroon, mut en vaan oikein samaistu mihinkään. Onko sukupuolihuolimaton oikee termi? Vai oonko jonkin sortin queer? Tarviiko ihmisen alkaa määritellä itseään mitenkään? Voiko vaan tyytyä siihen määritelmään mihin on tottunut, koska on laiska?
En ole nyt seurannut ihan koko keskustelua, koska rehellisesti sanottuna monien viestien lukeminen on aiheuttanut minussa todella suurta ahdistusta. Uskon, että tässä on kaikilla kyllä ihan oikeasti tunteita pelissä, ei kai tästä muuten jaksettaisi vääntää. Seuraava ei ole vittuilua, vaan haluaisin ihan aidosti ymmärtää eri osapuolten lähtökohtia käytyyn keskusteluun.Minulla on muutama kysymys niille, joita tuntuu jollain tavalla häiritsevän sukupuolivähemmistöt ja meihin liittyvä terminologia: mitä te haluatte? En ole oikein päässyt kärryille siitä, että miten asioiden pitäisi teidän mielestänne olla tai mistä tässä tarkalleen ottaen väännetään. Jos saisitte päättää, miten minä transsukupuolisena ja muunsukupuolisena eläisin? Mitä sanoja käyttäisin itsestäni ja kehostani (joka ei vastaa yksiselitteisesti ns. perinteistä mies- tai naiskehoa)? Mitä sanoja käyttäisin cissukupuolisista? Miten valitsisin mitä sukupuolitettuja tiloja käyttäisin? Miten huomioisin elämäni cissukupuoliset parhaiten? Mikä olisi rakentavin suhtautumistapa siihen, että kuulun syrjinnälle alttiiseen vähemmistöryhmään?Millä tavalla minun olisi parasta ilmaista se, jos koen jonkin teon satuttavaksi? Olisin ihan aidosti kiitollinen jos jaksaisitte vastata kaikkiin tai ainakin osaan kysymyksistä. Saa esittää myös pointteja liittyen sellaisiin asioihin joita en tajunnut välttämättä kysyä.
Mäkin nyt transtyyppinä kommentoin tähän, että on ihan ok haluta suhteita vaan cissukupuolisten kanssa (tosin kannattaa silloin myös tutkailla vähän omien asenteiden alkuperää).
Hei Qurat, kiinnostaisi tosi paljon kuulla esimerkiksi sun vastaukset mun kysymyksiin.
Ehdotan että jollei salix_alba esim. ole vielä aktiivisesti osallistunut scenessä bileisiin,miitteihin,jne.. liven kautta pääset varmasti sosieteettiin jossa sinulle annetaan tilaa, arvostetaan mielipidettäsi eikä katsota arvostellen nenänvartta pitkin, oletpa ulkoiselta habitukselta millainen tahansa..
Lainaus käyttäjältä: salix_alba - 18.01.2019, 12:41Hei Qurat, kiinnostaisi tosi paljon kuulla esimerkiksi sun vastaukset mun kysymyksiin. Mulla ei ole vastauksia sun kysymyksiin. Miten kukaan muu voi määrätä, miten sä elät.