Baarin kannatusmaksut
Oisko se Rotikka kummiskin niin, että sanoit vähän hölmösti ja sitten porukka sanoi sulle, että sanoit vähän hölmösti?--Nyt analysoitava postaus yksilöi nimenomaan miehet ja siksi on ihan aiheellista ilman sen suurempaa draamaa sanoa, että sukupuoli ei varsinaisesti ole vaikuttava tekijä siinä, pitääkö mennä väliin vai ei.
Oliko tämä ahdistelua? Olisko minun pitänyt kyetä selviytyä huumorin keinoin? Pitäisikö minun nyt miettiä sukupuolijakaumaa? Onko ylläoleva tapahtuma mielipideasia? Tai huumoria?
Kuka seksuaalihäiritsemään minua. Sellaiseen olisi tarvetta.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 22.10.2017, 14:38Aivan vila. Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan. Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.Oli D/s asetelma miten päin vain, pidän hyvin kyseenalaisena miestä joka ei puolustaisi kumppaniaan. Kaikki sukupuoliroolit ja vanhanaikaisuus ei ole automaattisesti pahasta.Muutaman kerran ovat vanhemmat irstaat naiset minua poloista yöelämässä ja jossain duuneissa ahdistelleet. Siinä ei ole mitään todellista uhkaa, joten suhtaudun asiaan huumorilla. Se on elämää ja olisin tosi vaivaantunut jos joku rupeasi minun puolestani metoo-kampanjoimaan...
Aivan vila. Entä nämä kinkysuhteet, D/s-suhteet.Voiko sub odottaa Dommeltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.Tai voiko Domme odottaa subiltaan tilanteeseen puuttumista jos hän joutuu ahdistelun kohteeksi.Entä jos maskuliini sub ottaa askelia takavasemmalle ja jättää D:n hoitamaan oman ahdistelu/häirintätilanteesta poispääsyn yksin. Voiko subilta edes odottaa sitä, että hän puolustaa Dommeaan. Kaipa nämä ovat suhdekohtaisia. Kuka pystyy mihin.
Wiion lait pätee edelleen.
Minulle ahdistelun sivustaseuraaminen tai kokeminen eivät ole "vain elämää", vaan puuttumista vaativaa huonoa käytöstä. Ihminen hyväksyy normaaliksi hvin helposti todella ikäviäkin asioita, ja vaikka elämme rauhallisessa ja päällisin puolin hyvässä ajassa ja paikassa, vielä on petrattavaa.